Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
iSixx87
Inlägg: 711 Blev medlem: 23 maj 2010, 00:17
Namn: Robin Giöbel
Ort: Göteborg
30 april 2013, 09:34
raseri skrev: I like big butts and i can not lie!
Sweeet!
Bort med blinget där under nu och dit med en redig diffuser så blir det mumma!
Robin Giöbel
CRX VT -91
0703111050
anno
Inlägg: 4041 Blev medlem: 28 juni 2009, 13:41
Namn: Andreas Norberg
Ort: Malmö
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times
30 april 2013, 10:32
Måste vara bilden som tagits lågt för bilen ser ut som ett höghus!
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
iSixx87
Inlägg: 711 Blev medlem: 23 maj 2010, 00:17
Namn: Robin Giöbel
Ort: Göteborg
30 april 2013, 23:09
Diggar dessa fälgar mer och mer!
Digger dock Oranga Ambers Mindre och Mindre.. :/
Robin Giöbel
CRX VT -91
0703111050
{BÅGEN}
Inlägg: 4329 Blev medlem: 17 april 2006, 10:38
Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
Namn: Mattias Bågenholm
Ort: Göteborg
Has thanked: 7 times
Been thanked: 30 times
30 april 2013, 23:29
Du kan ju inte skriva oranga ambers.. ha ha det är ju kaka på kaka..
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
iSixx87
Inlägg: 711 Blev medlem: 23 maj 2010, 00:17
Namn: Robin Giöbel
Ort: Göteborg
30 april 2013, 23:32
{BÅGEN} skrev: Du kan ju inte skriva oranga ambers.. ha ha det är ju kaka på kaka..
Du kan va kaka på kaka! Alla fattar vad jag menar
haha
Robin Giöbel
CRX VT -91
0703111050
Hammerin
Inlägg: 2431 Blev medlem: 25 juli 2004, 23:09
Bil: Integra Type-r -98
Namn: Richard Hammerin
Ort: Stockholm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 12 times
1 maj 2013, 13:09
Ambers har jag aldrig gillat.. släng skiten, om du vill så finns det oem Honda original vita fromt blinkers att köpa. för typ 600kr. Nu var det ett tag sedan jag kolla, men kolla upp det. Riktigt nice med fälgarna.
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
four
Inlägg: 1157 Blev medlem: 4 november 2004, 13:54
Bil: ek3
Namn: Ingemar Eriksson
Ort: Oxelösund
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
1 maj 2013, 20:31
Pasen: har du tagit av vingen ?
Ingemar Eriksson 073-959 06 46
Kör:
Civic MB9 -98 Accord tourer 2,0 -03
Civic Ek3 -96
{BÅGEN}
Inlägg: 4329 Blev medlem: 17 april 2006, 10:38
Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
Namn: Mattias Bågenholm
Ort: Göteborg
Has thanked: 7 times
Been thanked: 30 times
1 maj 2013, 21:30
Pga besiktningen.
Fan va fin den är pasen.
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
pasen
Inlägg: 5390 Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 156 times
1 maj 2013, 21:34
Tack bågen!
Och det stämmer, blankt papper i måndags
Blir att plocka på spoonfälgar och vinge imorrn förmodligen. Om jag orkar ska jag väl montera tillbaka test-pipen också...
{BÅGEN}
Inlägg: 4329 Blev medlem: 17 april 2006, 10:38
Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
Namn: Mattias Bågenholm
Ort: Göteborg
Has thanked: 7 times
Been thanked: 30 times
1 maj 2013, 21:46
Nice!!!
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
SoldR
Inlägg: 1255 Blev medlem: 20 oktober 2007, 01:05
Bil: 997 Turbo "RS"
Namn: Reazhwan Saleh
Ort: Borås
Has thanked: 12 times
Been thanked: 3 times
3 maj 2013, 13:28
ImageUploadedByTapatalk1367580441.828393.jpg (19.64 KiB) Visad 3818 gånger
Så här ser den ut idag.
Kör:
S2000 01
CR-V 1.5T -19 Executive Areo pack
Kört:
Accord Tourer 2.4 09 Exe
Civic Fk2 06
Jazz 05
Civic 96
Insight 10
FR-V 05
Civic ESi 92
CR-V 07:a
Civic VTi MB6 97
Accord k24 03
Prelude 93
Civic 92
Civic VTi EG9 92 Första Hondan
oskar
Inlägg: 2839 Blev medlem: 28 april 2004, 01:22
Bil: Crx 1.6i-VT på Steroider
Namn: Oskar Johansson
Ort: Romelanda (Kungälv)
Has thanked: 132 times
Been thanked: 52 times
3 maj 2013, 18:05
Oskar Johansson
Vice ordförande Hondaklubben
*0733-124451*
Honda Accord Type R 2002
CRX 1.6-i VT 1991
Civic 1.8i 1989
Hondaklubben Kungälv medlem #936
0733-124451
Kinnekulle 1:02:73
Gelleråsen 1:21:38
Anderstorp 2:01:xx snigelfart jag vet....
Andreas79
Inlägg: 2446 Blev medlem: 25 juli 2004, 00:47
Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
Namn: Andreas Jönsson
Ort: Ystad
5 maj 2013, 01:10
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Static35
Inlägg: 104 Blev medlem: 8 februari 2013, 16:59
Bil: Civic eg d16
Namn: Sebastian Andersson
Ort: Helsingborg
Kontakt:
5 maj 2013, 17:11
köpe mig en till honda civic eg.. nu med en d16z6 och usa importerad så airbag glas taklucka farthållare och svart inredning.
sorry för forums länkarna på bilderna vet ej var annars jag kan ladda upp bilder =(
Mordiiax
Inlägg: 4014 Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:
5 maj 2013, 17:26
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Bullet---
Inlägg: 2540 Blev medlem: 23 augusti 2010, 09:22
Bil: Honda Civic EG K20
Namn: Andre´ Seppä Fritz
Ort: Malmö
5 maj 2013, 19:08
Kul med USA Hondor, brukar vara roliga dispenser på dessa
*Regionsombud Syd*
Andre´ Seppä Fritz
OSD_VTI
Inlägg: 59 Blev medlem: 1 juli 2011, 22:21
Bil: CR-V
Namn: Andreas Ringnér
Ort: Östersund
Kontakt:
8 maj 2013, 21:42
Då har våren nått Jämtland också
CR-V
ED9 .: SÅLD :.
MB6 .: SÅLD :.
Koffe89
Inlägg: 271 Blev medlem: 31 januari 2011, 02:29
Namn: Kristoffer Fredriksson
Ort: Hällabäck
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
8 maj 2013, 21:56
Oskar, får man fråga vad din Crx gör 0-100?
Honda CRX Vtec - 90
Honda Civic Aerodeck -00
Honda Civic MB6 VTi -97
Volvo 740 GLT 16v -88
pasen
Inlägg: 5390 Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 156 times
Eisen
Inlägg: 18 Blev medlem: 29 april 2012, 10:01
Namn: Andreas Eisenhut
Ort: Lund
8 maj 2013, 23:31
Hittade en fin bild från Mantorp.
Och en från garaget.
Email Designer - Front-End Developer - Webbdesigner
Accord -09 2.4 Executive
Zlowmo
Inlägg: 3 Blev medlem: 7 maj 2013, 23:28
Bil: Civic type r -03
Namn: Joakim samuelsson
Ort: Karlstad
10 maj 2013, 23:16
Som första inlägg så kan man ju alltid visa upp pärlan! Finns en del att fixa men är ju hyffsat ny inköpt!
anno
Inlägg: 4041 Blev medlem: 28 juni 2009, 13:41
Namn: Andreas Norberg
Ort: Malmö
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times
10 maj 2013, 23:21
Zlowmo skrev: Som första inlägg så kan man ju alltid visa upp pärlan! Finns en del att fixa men är ju hyffsat ny inköpt!
Välkommen till denna härliga klubb! Fin bil och grattis bil köpet! Kommer bli många roliga mil!
Ett tips är att bli betalande medlem och få tillgång till Projekt/byggen samt verkstads handböcker!
Väl möt!
Andreas
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
Zlowmo
Inlägg: 3 Blev medlem: 7 maj 2013, 23:28
Bil: Civic type r -03
Namn: Joakim samuelsson
Ort: Karlstad
11 maj 2013, 00:55
anno skrev: Zlowmo skrev: Som första inlägg så kan man ju alltid visa upp pärlan! Finns en del att fixa men är ju hyffsat ny inköpt!
Välkommen till denna härliga klubb! Fin bil och grattis bil köpet! Kommer bli många roliga mil!
Ett tips är att bli betalande medlem och få tillgång till Projekt/byggen samt verkstads handböcker!
Väl möt!
Andreas
Har redan betalt så lär nog dyka upp hos er inom en snar framtid!
peter_tveten
Inlägg: 4 Blev medlem: 10 maj 2013, 18:20
Bil: Civic Type-R EP3
Namn: Peter Olsson
Ort: Färgelanda
11 maj 2013, 01:35
Har haft min i en vecka nu
iSixx87
Inlägg: 711 Blev medlem: 23 maj 2010, 00:17
Namn: Robin Giöbel
Ort: Göteborg
11 maj 2013, 01:52
Ni båda nykomlingar här har väldigt bra smak i fälgar måste jag säga!
Robin Giöbel
CRX VT -91
0703111050
anno
Inlägg: 4041 Blev medlem: 28 juni 2009, 13:41
Namn: Andreas Norberg
Ort: Malmö
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times
11 maj 2013, 12:19
peter_tveten skrev: Har haft min i en vecka nu
Välkommen!
Fin bil du har! EP3 har mycket körglädje för pengarna samt mycket man göra motor - och utseendemässigt!
Hoppas även du kommer bli betalnde medlem!?
Mvh
Andreas
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
anno
Inlägg: 4041 Blev medlem: 28 juni 2009, 13:41
Namn: Andreas Norberg
Ort: Malmö
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times
11 maj 2013, 22:45
Nils G som tagit bilden.
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024