Fin bil du har! EP3 har mycket körglädje för pengarna samt mycket man göra motor - och utseendemässigt!
Hoppas även du kommer bli betalnde medlem!?
Mvh
Andreas
Tack! Jag är mycket nöjd med bilen än så länge. Det sitter Injen CAI och DC Sports avgassystem på den, jag tror inte att jag kommer modifiera något i övrigt faktiskt (min förra bil hade 75hk och vägde lika mycket så Hondan känns ganska rapp i jämförelse).
Fin bil du har! EP3 har mycket körglädje för pengarna samt mycket man göra motor - och utseendemässigt!
Hoppas även du kommer bli betalnde medlem!?
Mvh
Andreas
Tack! Jag är mycket nöjd med bilen än så länge. Det sitter Injen CAI och DC Sports avgassystem på den, jag tror inte att jag kommer modifiera något i övrigt faktiskt (min förra bil hade 75hk och vägde lika mycket så Hondan känns ganska rapp i jämförelse).
Medlemsavgiften är inbetald
Mvh Peter
Härligt! Lägg gärna upp en projekt tråd på din bil så vi kan följa ditt ev. framtida bygge?
Åter igen VÄLKOMMEN!
Mvh
Andreas
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
Jim's Tuning - CPL Racing, Xenocron Tuning Solutions & Tegiwa Imports.
Mappning av bl.a. Hondata s300, K-Pro, Flashpro, Crome, BRE osv i 2WD bromsbänk.
Chippning av OBD1/OBD0 ECU. Ring eller PM för frågor.
Riktigt stiligt Viinikka, fast jag hade gärna sett svart stötfångare fram också för att lira ihop med stuket på fälgarna.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Finns det nån som uppskattar stance här? bilen är en ek3 med 11900mil och lackad i Hondas supersonicblue med xxr 527 i egenkomponerad vit med blå pearl
Finns det nån som uppskattar stance här? bilen är en ek3 med 11900mil och lackad i Hondas supersonicblue med xxr 527 i egenkomponerad vit med blå pearl
Tror det finns många som uppskattar att titta på den typen av stance.. Men bara titta på, inte åka i
Förutom bågen så sitter där HKS coilovers, bussningar bytta, länkarmar o camberkit
runtom, H brace framtill samt stag upp o ner, fram o bak! Under huven ruvar en B18
motor från ITR samt kompressor från jackson.
Perchen skrev:Ny här på forumet och även första Hondan, helnöjd än så länge!
Välkommen och riktigt snyggt
Du får gärna berätta mer om hur det är att vara Hondaägare i Småland. Vi vet att det säljs mycket Honda å då framförallat i Nässjö, men aktiva i klubben är ni inte så många. Det vill vi ändra på, för ett bättre Hondaägande med bla rabatter hägrar i horisonten. Du får gärna återkoppla till mig på PM.
/H
Håkan Nilsson, Hisingen Göteborg 0709-749475
Honda S2000 AP1 -08 för skoj skull
Honda S800 Cabriolet 1967 under renovering
Honda S800 Kupé 1967 ska renoveras när den andra är klar
Honda Jazz Si brukis (en hjälte)
Du får gärna berätta mer om hur det är att vara Hondaägare i Småland. Vi vet att det säljs mycket Honda å då framförallat i Nässjö, men aktiva i klubben är ni inte så många. Det vill vi ändra på, för ett bättre Hondaägande med bla rabatter hägrar i horisonten. Du får gärna återkoppla till mig på PM.
/H
Tack ! Har bara haft bilen en månad än men är nöjd med servicen jag fått iaf, bilen köptes på Kronobergs bilaffär i Växjö. Har iofs köpt mina senaste bilar där, aldrig haft några problem. Vi lär nog se mer Hondor iaf i Växjö då försäljaren av min sa att han iprincip fått över alla sina kunder från Saab nu till Honda.