Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
"Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
Syrrans gamla bil! Motor och låda var sjukt fräscha för miltalen, även stolarna men detta är några år sedan den såldes.
Jag vill gärna köpa oken bak om de finns kvar.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Är den inlämnad som skrot så är den urtagen från registret och kan inte kunna registreras igen. Tycker själv det är synd. Många bilar man sett på skroten där man undrat varför dem skrotat bilarna när det inte är för stora fel på dem.
Just det här exemplaret var redo för skroten på så många sätt.
Tackvare att jag annonserar ut den i delar får många andra delsoler leva ett tag till, har inga större skuldkänslor.
Håller med Lars. Den var tyvärr färdig för skroten.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
fins det kvar delar jag kan eller du plocka och skicka till mig behöver bland annat servo pumps be hållaren och hur är skivorna och broms oken fram på den?