Sådär gott folk!
Vissa av er kära medlemmar har träffat mig sen tidigare, andra har inte fått äran att göra det ännu
Efter 4,5 år på Mazda i Svedala. Och nu sedan 1 år tillbaka på Hyundai i Malmö så var det äntligen dags för mig att sälja riktiga bilar (!)
Från och med den 1a oktober har jag anställning som säljare på Honda Malmö!
http://www.hondamalmo.se/
Vi är ett etablerat team som kommer jobba ute på Strömgatan i Malmö. Mina 2 chefer Anders och Fredrik har också lång erfarenhet inom bilförsäljning framförallt hos Volvo/Bilia. Där dom varit enormt framgånsrika. Fredrik har även erfarenheter från Honda sedan tidigare. Ägde en av dom första Integra type R som kom till sverige t ex
Förutom denna starka försäljnings front så har vi Peter Israelsson som verkstadschef. Ni som känner Peter vet om hans enorma kunskaper inom Honda. En riktig klippa! Plus alla andra killar på Service sidan. Vi har även Autoklinik i huset. Aktoriserad Honda Plåt och lackerings firma. Gör även jobb för Mercedes, Fiat, Bently etc. Så vass kunskap även här!
Jag vill med detta säga hur enormt glad jag är för denna möjlighet, och hoppas verkligen att ni alla medlemmar kommer på besök bara för att ta en kaffe. Eller prata om det bästa som finns. HONDA!
En sak vi alla är enormt eniga om. Är ett starkt och nära samarbete med Hondaklubben. Jag delar själv positionen banträffsansvarig här i klubben med Eisenhut och sitter även i styrelsen här i klubben för er som inte vet!
Tack för mig
Vänligen,
Erik Regnell