2.2D i Tourer kommer inte hända. Den finns med 1.6 endast. Skillnaden mellan dessa två är mindre än vad pappret säger, framförallt är 1.6 mycket snålare och väljer du Comfort eller Sport Eco så är de miljöbilar.Steffo skrev:Executive innebär automatlåda va?PatrikGBG skrev:Min vita executive e till salu, du kan få den med flashad box i priset
(har aldrig vart trimmad ännu)
Det gillar varken jag eller frugan tyvärr.
Det sura med Accorden är att den har mindre bagageutrymme än frugans lilla Skoda märkligt nog. Skoda Kombi 2004 har 426 liter med baksätet uppfällt, och accorden ligger på 406 med uppfällt baksäte (vilket är det som räknas eftersom vi har barn). Jag har varit inställd på en Accord nu ett par dagar, och hon också. Men att köpa en bil med mindre bagage än den vi redan har (som vi tycker har för litet) känns inte helt rätt...
Malkolms tips om en Civic Tourer med 2,2-liters dieseln känns just nu bäst om vi ska hålla oss till Honda.
Några idéer om huruvida det kan bli verklighet eller ej Scotte?
Nu vet jag inte om ni har tre eller två barn, men vi har två och min direkta fråga är vad ni ska ha ett större bagage än Accord tourer erbjuder? Har ni två liggvagnar förstår jag, men i alla andra fall så är det mer än tillräckligt.