Type R ep3 godis.
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
Thakashi
- Bil: Honda Civic Type R EP3
- Namn: Robin Magnusson
- Been thanked: 2 times
Tja. har lite delar att göra av med.
- Helt nytt Invidia GT200 catback. ligger fortfarande i original lådan. Nypris ca 6000:- mitt pris 3500:- http://www.bluepower.se/sv/produkter/st ... ystem.html
- D1 spec racing hjulmuttrar röda, helt nya. säljes tillsammans med en helt ny mugen racing växelknopp i samma röda färg. ingår gör även ventilhattar, även dom samma färg. 600:-
- original framrutor till dörrarna perfekt som besiktnings rutor om man vill tona sina egna. 300:- för båda.
- Är man intresserad av allt så kan vi komma fram till ett bra pris tillsammans. Sakerna finns i Trelleborg, kan leverera/mötas upp inom Skåne. Eller skickas men då står köparen för frakten. Bilder skickas gärna vid intresse. Med vänlig hälsning Robin
- Helt nytt Invidia GT200 catback. ligger fortfarande i original lådan. Nypris ca 6000:- mitt pris 3500:- http://www.bluepower.se/sv/produkter/st ... ystem.html
- D1 spec racing hjulmuttrar röda, helt nya. säljes tillsammans med en helt ny mugen racing växelknopp i samma röda färg. ingår gör även ventilhattar, även dom samma färg. 600:-
- original framrutor till dörrarna perfekt som besiktnings rutor om man vill tona sina egna. 300:- för båda.
- Är man intresserad av allt så kan vi komma fram till ett bra pris tillsammans. Sakerna finns i Trelleborg, kan leverera/mötas upp inom Skåne. Eller skickas men då står köparen för frakten. Bilder skickas gärna vid intresse. Med vänlig hälsning Robin