Coilovers Cr-V 2010
Tjenare. sökte lite snabbt och kunde inget hitta.
behöver tips och råd på hur jag billigast och bäst sänker en Cr-v, är de coilovers som rekommenderas eller ? isf vilka fabrikat ska man akta sig för? vilka håller längst osv ? bilen går året runt så de måste hålla för svenska vintern ( salt )
kollat runt endel och sätt att enbart fjädrar sänker bara 25mm och det är för lite. jag vill sänka minst 50mm
kom gärna med tips idéer och länka gärna till produkten du rekommenderar.
Tack
behöver tips och råd på hur jag billigast och bäst sänker en Cr-v, är de coilovers som rekommenderas eller ? isf vilka fabrikat ska man akta sig för? vilka håller längst osv ? bilen går året runt så de måste hålla för svenska vintern ( salt )
kollat runt endel och sätt att enbart fjädrar sänker bara 25mm och det är för lite. jag vill sänka minst 50mm
kom gärna med tips idéer och länka gärna till produkten du rekommenderar.
Tack
Man lever bara en gång! Så varför göra saker som man inte tycker om?
hahaha det vet jag väl att den "ska" vara hög men rätt skoj att göra precis tvärt emot alla andra, och jag skulle bli väldigt ensam om det =) och sådant gillar jag hehe 
Man lever bara en gång! Så varför göra saker som man inte tycker om?
haha jag har redan 20" på bilen men självklart är dom läckra, va är det för storlek?Daugaard skrev:När du köpt coils kan du köpa mina CV3:or ^^
Man lever bara en gång! Så varför göra saker som man inte tycker om?
haha nae dom är för småDaugaard skrev:19x8,5 +32
Är det ingen som har kunskap och tips om detta till min bil?
Man lever bara en gång! Så varför göra saker som man inte tycker om?
Modj skrev:K-sport har, finns på ebay. Jag har tänkt att beställa till min framåt sommaren.
förlåt jag missade ditt meddelande totalt.. öhm jag mailade honom på K sport här i sverige och han va så otroligt tråkig och de verkade som han inte ville sälja eller svara på några frågor så jag köpte faktist ifrån J Spec istället som va väldigt service inriktad och ställde upp för att svara på alla mina dumma frågor =)
Man lever bara en gång! Så varför göra saker som man inte tycker om?


