Beställde ambercorners till del solen för ca 2v sedan, fick dem idag.
När jag plockade upp dem blev jag väldigt besviken då jag inte alls tycker dem liknar de på bilden som företaget jag köpte dem av visade. Vad tycker ni? Stämmer dem överens tillräckligt eller borde man klaga på det?
På bild gillar jag de första mer, men får nog montera en lite försiktigt för att se helheten innan man klagar för o sedan ångra sig Men jag tycker det är lite dålig stil att sälja andra saker än de man visar att man säljer...
Dem har säkert packat ner fel av misstag...precis som när man beställer från tegiwa, är ju 50/50 om man får rätt prylar, haha. Men annars gillar jag dem du fick bättre
De säljer bara en modell.. Beställde dom från bluepower.se.
Ska som sagt montera för att se först och se hur det ser ut
Ville bara mest veta att jag inte var ensam om att tycka att de var två olika produkter!
Jag röstar på dom du fick liknar mer åt jdm hålet vilket jag tycker är plus, men som sagt tycker att du ska klaga då du inte fått det du beställt kan ju ge lite återbäring.
Monterade dom på bilen imorse och blev rätt nöjd, liten glipa i underkant men annars var det rätt snyggt. Mejlade företaget och berättade vad som skett och blev erbjuden 40% tillbaks samt behålla dom, vilket jag valde!
Tackar mycket för all hjälp och åsikter!