• Snabblänkar
    • Obesvarade inlägg
    • Aktiva trådar
    • Sök
  • Start
  • Forum
  • Kalender
  • Om klubben
  • FAQ
  • Logga in
  • Bli medlem
Medlemserbjudande: 15% rabatt på service och reservdelar!
  • Hem Forumindex Diskussioner Styling/Stereo
  • Sök

byta frontsystem type r fn2

Diskussioner om styling och stereo.
Skriv svar
  • Utskriftsvänlig version
Avancerad sökning
1 inlägg • Sida 1 av 1
Fuzzie
Inlägg: 49
Blev medlem: 4 maj 2013, 10:03
Bil: Civic type r- 08
Namn: fuzzie
Ort: Jämtland
  • Citera

6 maj 2014, 18:46

Ska sätta in amega gold 6,5 i dörrarna och ett slutsteg till dom, min fråga, om jag kapar högtalar kablarna från Orginal sterion och använder dom till slutsteget,, kommer displayen att sluta funka då. Eller nått annat knas,
Upp
Skriv svar
  • Utskriftsvänlig version
1 inlägg • Sida 1 av 1

Återgå till "Styling/Stereo"

Hoppa till
  • Support & Klubbinfo
  • ↳   Erbjudanden från samarbetspartners
  • ↳   Support - Klubb
  • ↳   Support - Forum & Hemsida
  • Träffar
  • ↳   Inför träffar & bankörningar
  • ↳   Eftersnack
  • Diskussioner
  • ↳   Media
  • ↳   Ordet Fritt
  • ↳   Off Topic
  • ↳   Teknik
  • ↳   Motor-Swap
  • ↳   Bankörning/Racing
  • ↳   Styling/Stereo
  • ↳   General Discussions (English)
  • ↳   Nyheter
  • Hondaklubben
  • ↳   Projekt/Byggen
  • ↳   Månadens Honda
  • ↳   FAQ
  • ↳   Länkar
  • ↳   Tekniska frågor ang. Bilbesiktningen
  • Hondaklubben - Medlemmar
  • ↳   Medlemsforum: Ordet Fritt
  • ↳   Projekt/Byggen - Endast Medlemmar
  • ↳   Rabattkoder
  • ↳   Verkstadshandböcker
  • Köp/Sälj
  • ↳   Köpes
  • ↳   Säljes Bilar
  • ↳   Säljes/Bytes/Övrigt
  • ↳   Klubben säljer
  • MC
  • ↳   Ordet fritt MC
  • ↳   Köp & Sälj MC
  • Hem Forumindex
  • Alla tidsangivelser är UTC+02:00 Europe/Stockholm
  • Ta bort alla kakor
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor
  • Kontakta oss
 

 

Powered by phpBB™ • Design by PlanetStyles
Swedish translation by phpBB Sweden © 2006-2020
cron