Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Gabriella
Inlägg: 29 Blev medlem: 5 augusti 2009, 22:33
Bil: Acura RSX
Namn: Gabriella Wikberg
Ort: Karlstad
7 maj 2012, 14:58
Tack grabbar å Marie
!
Jag kanske borde lägga upp några fler bilder så ni får kika
Hade tänkt visa den på Mantorp i helgen..men då vi är mitt i ett husbygge fanns inte riktigt tiden att åka dit..
Men jag håller er på halster ett par dagar till, finns inga fler bilder tagna än
V-tectjosan
Kimzz
Inlägg: 499 Blev medlem: 26 juli 2004, 23:28
Bil: Integra Type-R DC5
Namn: Kim Huseby
Ort: Gislaved
Been thanked: 1 time
7 maj 2012, 15:01
Jodå det finns säkert fler bilder.
Du vill bara hålla oss nyfikna in i det sista
Bilar i min ägo:
Honda CR-V 2,2 CTDi Executive -07
Honda Integra Type-R CW DC5 -02
Honda Accord 2,0 -94
www.tsdtuning.se
Asse
Inlägg: 2184 Blev medlem: 25 juli 2004, 18:48
Bil: Civic VTI EK4
Namn: Erik Lindgren
Ort: Karlstad
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times
9 maj 2012, 21:33
.
Senast redigerad av
Asse den 9 maj 2012, 21:38, redigerad totalt 1 gånger.
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
fredrik
Inlägg: 2005 Blev medlem: 3 februari 2005, 18:22
Bil: S2000
Namn: Fredrik Hellström
Ort: Borås
Has thanked: 17 times
Been thanked: 19 times
9 maj 2012, 21:37
Ta kort!!!
Fredrik Hellström
0709 80 80 35
Honda S2000 AP1 '00
Gabriella
Inlägg: 29 Blev medlem: 5 augusti 2009, 22:33
Bil: Acura RSX
Namn: Gabriella Wikberg
Ort: Karlstad
9 maj 2012, 21:39
Hihi
Jag å Asse satt just å diskuterade detta..å regnet öser ner..så dä bästa som går å få ä en risig garagebild (dock mä nytvättad bil
) men jag vill iiiinte köra ut den i regnet
V-tectjosan
Kimzz
Inlägg: 499 Blev medlem: 26 juli 2004, 23:28
Bil: Integra Type-R DC5
Namn: Kim Huseby
Ort: Gislaved
Been thanked: 1 time
9 maj 2012, 21:47
Ut och ta kort nu i garaget.
Bilar i min ägo:
Honda CR-V 2,2 CTDi Executive -07
Honda Integra Type-R CW DC5 -02
Honda Accord 2,0 -94
www.tsdtuning.se
{BÅGEN}
Inlägg: 4329 Blev medlem: 17 april 2006, 10:38
Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
Namn: Mattias Bågenholm
Ort: Göteborg
Has thanked: 7 times
Been thanked: 30 times
10 maj 2012, 07:05
Jag har sett bilder på den och den är FET!!!!!!
Bra jobbat Gabriella...
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
Gabriella
Inlägg: 29 Blev medlem: 5 augusti 2009, 22:33
Bil: Acura RSX
Namn: Gabriella Wikberg
Ort: Karlstad
10 maj 2012, 14:30
Nu borde ni kunna se den kassa garagebilden jag just va ute i blötan å tog
Annars får ingengören hjälpa mig när han kommer från jobbet
Å tack
V-tectjosan
Malkolm
Inlägg: 5303 Blev medlem: 28 juli 2004, 15:49
Bil: TEN second car!
Namn: Malkolm Roth
Ort: Västerås
Has thanked: 31 times
Been thanked: 23 times
10 maj 2012, 15:10
Fälgarna känns lite GirlieGirlie men det är säkert meningen. Me like!
Kimzz
Inlägg: 499 Blev medlem: 26 juli 2004, 23:28
Bil: Integra Type-R DC5
Namn: Kim Huseby
Ort: Gislaved
Been thanked: 1 time
10 maj 2012, 16:27
Jag kan inte se bilden
Bilar i min ägo:
Honda CR-V 2,2 CTDi Executive -07
Honda Integra Type-R CW DC5 -02
Honda Accord 2,0 -94
www.tsdtuning.se
Semir
Inlägg: 328 Blev medlem: 26 juli 2004, 16:37
Bil: Civic 1.6d -16
Namn: Semir Daifallah
Ort: Göteborg
10 maj 2012, 16:34
Till oss som lever i den "normala" världen som inte har fejjan, vi kan inte se bilden!....
Semir Daifallah Göteborg
Civic 2016
I love my Honda :)
Asse
Inlägg: 2184 Blev medlem: 25 juli 2004, 18:48
Bil: Civic VTI EK4
Namn: Erik Lindgren
Ort: Karlstad
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times
10 maj 2012, 16:46
Lade upp den i "sähär ser din Honda ut"- tråden
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Renshi
Inlägg: 786 Blev medlem: 20 maj 2011, 21:48
Bil: civic
Namn: Olof Dahlstedt
Ort: Jönköping
10 maj 2012, 16:50
Asse skrev: Lade upp den i "sähär ser din Honda ut"- tråden
tur det, jag kan inte se den ens med facebook
_bloodyroar_
Inlägg: 15 Blev medlem: 15 december 2010, 22:03
Bil: Honda Civic Type R ep3
Namn: Roar Johnsen Ørstavik
MrJoniaz
Inlägg: 515 Blev medlem: 3 november 2011, 14:54
Namn: Johan Nihlås
Ort: Helsingborg
Dalju
Inlägg: 172 Blev medlem: 17 maj 2010, 20:27
Bil: Seat Leon
Namn: David Ljungkvist
Ort: Kristianstad
28 maj 2012, 21:14
Riktigt snyggt!
Klart råare utan mattan på insidan
MrJoniaz
Inlägg: 515 Blev medlem: 3 november 2011, 14:54
Namn: Johan Nihlås
Ort: Helsingborg
28 maj 2012, 21:41
Jo, det gör en del faktiskt!
Tack så mkt.
MartinO
Inlägg: 57 Blev medlem: 30 november 2008, 09:01
Bil: Ep3
Namn: Martin Olofsson
Ort: Blekinge/Sölvesborg
9 juni 2012, 19:24
Inget superavancerat.
Andreas79
Inlägg: 2446 Blev medlem: 25 juli 2004, 00:47
Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
Namn: Andreas Jönsson
Ort: Ystad
9 juni 2012, 21:00
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
anno
Inlägg: 4041 Blev medlem: 28 juni 2009, 13:41
Namn: Andreas Norberg
Ort: Malmö
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times
11 januari 2014, 21:40
Jag raderade tråden, "Hur ser ditt motorutrymme ut" för att denna finns. Så ni som lade upp bilder kan lägga upp dem här istället.
Mvh
Ordförande
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
Vilot
Inlägg: 65 Blev medlem: 25 september 2008, 12:18
Bil: CH1 & YK1
Namn: Vilhelm Hansson
Ort: Göteborg
Has thanked: 1 time
6 mars 2014, 17:02
Har numera oranga vacuum slangar till catche tanken.
Blir lite ändringar denna sæsongen.
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Mordiiax
Inlägg: 4014 Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:
6 mars 2014, 17:20
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
K.Larsson84
Inlägg: 481 Blev medlem: 29 augusti 2013, 20:48
Namn: Kristoffer Larsson
Ort: Lund
6 mars 2014, 18:23
riktigt ståtligt
Blicken, pilen, filen...
Nuvarande Bilar:
Ingen
Tidigare bilar:
Accord Tourer Type-s
Honda Ep3 - 02
Honda S2000 -07
Nissan S13
audi TT 225hk -00
Volvo 850 GLT
p3rtan
Inlägg: 119 Blev medlem: 26 januari 2014, 16:15
Bil: Civic EG ESi
Namn: Per Frimodig
Ort: Kungsbacka
17 mars 2014, 23:26
Har en del finputsning att göra kan man säga
Tänkte måla ventilkåpan metallic blå eller nått sånt.
arnie
Inlägg: 38 Blev medlem: 30 augusti 2012, 08:40
Bil: EP3 Type R
Namn: Fredrik Anehagen
Ort: Vänersborg
Been thanked: 1 time
p3rtan
Inlägg: 119 Blev medlem: 26 januari 2014, 16:15
Bil: Civic EG ESi
Namn: Per Frimodig
Ort: Kungsbacka
17 juni 2014, 13:42
En liten förbättring från föregående bild (2 posts upp)
Torkat bort de mesta smutset med trasa (har tatt ännu mer sen bilden togs, batteri området och torpedväggen)
Dränkt motorn i avfättning, blåst av med högtryck. Måla ventilkåpan är på G också. Får la bli klassisk rött. Tror de skulle sitta bra mot de vita.
Etingelholm
Inlägg: 805 Blev medlem: 9 april 2012, 20:45
Bil: Civic Ek4 k24 Frankenstein
Namn: Emil Tingelholm
Ort: Karlskrona
Has thanked: 6 times
Been thanked: 15 times
17 juni 2014, 14:00
p3rtan skrev:
En liten förbättring från föregående bild (2 posts upp)
Torkat bort de mesta smutset med trasa (har tatt ännu mer sen bilden togs, batteri området och torpedväggen)
Dränkt motorn i avfättning, blåst av med högtryck. Måla ventilkåpan är på G också. Får la bli klassisk rött. Tror de skulle sitta bra mot de vita.
lr så tvättar du hela motorn, sprutar silicon på alla slackar och svart plast så det blir som nytt, silver färg på fördelare och insig och alkt som ska va silver från början sen kan du ju ta ventilkåpan
det är en dags jobb och kostar nån färgburk och en insugspackning. Lär bli så mycket trevligare!
Emil Tingelholm
0734421164 - smsa vid frågor
Civic esi - Såld
Civic Ed6 - Såld
Del sol Vti - Såld
Ek4 b16--->b18c -nuvarande
Spikeis
Inlägg: 169 Blev medlem: 23 oktober 2013, 15:43
Bil: Honda Civic Type-R FN2
Namn: Andreas Nyqvist
p3rtan
Inlägg: 119 Blev medlem: 26 januari 2014, 16:15
Bil: Civic EG ESi
Namn: Per Frimodig
Ort: Kungsbacka