Det behöver inte vara så. Men generellt så brukar inte den billigaste på blocket vara den som är i bäst skick... Ser dock ingen anledning att byta motor och låda efter 19k mil om den fungerar?
Det är samma bil, första länken du visar är då kompisen ägde den bilen. Den gick långpendling medans han ägde den, därav miltalen. Minns dock inte att motorn ska ha blivit bytt på den, har inte varit angivet tidigare.
Låg ute för en kort tid sedan, då var den vitfolierad (dock dåligt utfört) med svart tak.
jaså, så pass.
minns att jag har sett den på blocket förut. kanske får be farsan att åka och kolla på den i morgon.
lite jobbigt att int ha några dörrhantag
Hade tänkt att åka upp i morgon. Killen som va där köpte den. Så tyvärr missade jag den!
Jobbiga nu är att jag redan har hunnit ställa mig in att ha en accord på uppfarten. Så nu måste jag kanske köpa en!
Finns ju många hyfsat billiga i England. Cl1:orna e ju riktigt snygga. Finns det några sånna i Sverige tro?
Honda S200 som har 265whp enligt säljare tack vare A&R luftfilter och Remus sportavgassystem med öppningsbara spjäll.
Inte många rätt där. 2009 var sista produktionsåret och 265 på bakhjulen? Alla som fipplat med avgas, insug + annat vet hur svårt det är att få ut mer hk ur F-motorn utan överladdning.
Men en sak är rätt:
"Du får inte mer körglädje, prestanda, driftsäkerhet och mångårig glädje för under 200.000:-"
/H
Håkan Nilsson, Hisingen Göteborg 0709-749475
Honda S2000 AP1 -08 för skoj skull
Honda S800 Cabriolet 1967 under renovering
Honda S800 Kupé 1967 ska renoveras när den andra är klar
Honda Jazz Si brukis (en hjälte)
Har en gammal carfax på den från när den var till salu i slutet på förra sommaren.
Står inte så mycket intressant förutom att Salvage titel är utfärdad i USA 2007-08-14.
Sen importerades den hit till Sverige 2007-11-20.
Det är väl ganska troligt men det kan ju finnas andra anledningar också.
Tror det går att få fram mer uppgifter om man betalar för en fullständig rapport från Carfax eller liknande sidor.