K: S2000 Prylar styling & prestanda

Kim-H
Inlägg: 81
Blev medlem: 17 mars 2013, 08:12
Bil: Honda s2000
Namn: Kim Holsö
Ort: Nässjö

Precis köpt mig en S2000 03 med Ap2 front och är självklart sugen på lite godis. allt går inte köpa nytt så tänkte kolla va ni har att erbjuda. allt är egentligen av intresse sen vilket som prioriteras först märker vi med tiden så va inte blyga utan skriv va ni har, och gärna någon bild så jag får se.

Tankar som vill göras med bilen.

Avgas system Duel
Grenrör och kattersättare kan också vara av intresse
Ap2 läpp
Eventuellt options bodys runt om.
Vinge ( då menar jag inte en F1 vinge utan lite mindre trevligare =)
Fälgar helst 17" och som passar till min oranga lack.

Tråden kommer självklart uppdateras och ändras om jag kommer på något mer men som sagt kom med förslag och berätta va ni har.
Senast redigerad av Kim-H den 25 augusti 2014, 23:19, redigerad totalt 1 gånger.
Man lever bara en gång! Så varför göra saker som man inte tycker om?
HyPeRiOn
Inlägg: 80
Blev medlem: 27 maj 2005, 15:46
Bil: S2000
Namn: Peter Olsson
Kontakt:

Jag var precis inne och städade i mitt garage och hittade mitt gamla invidia n1 singel och en oanvänd invidia tp.
Kan bli ditt till ett lagom bud :P

Är inte hemma nu så kan inte fota det men så här såg det ut på bilen.
Bild
Satt på i ett par/tre år tror jag. Sen legat i garage i fem eller nåt.

En varningens finger dock, det är inget tyst system. Brötar ordentligt i princip hela tiden. Men är man inte så känslig så får man ett underbart ljud när fyran får sjunga ut på allvar.
Peter Olsson
Kim-H
Inlägg: 81
Blev medlem: 17 mars 2013, 08:12
Bil: Honda s2000
Namn: Kim Holsö
Ort: Nässjö

Du har Pm =)
Man lever bara en gång! Så varför göra saker som man inte tycker om?
Kim-H
Inlägg: 81
Blev medlem: 17 mars 2013, 08:12
Bil: Honda s2000
Namn: Kim Holsö
Ort: Nässjö

Jag uppar och uppdaterar min önskelista

Bild
Man lever bara en gång! Så varför göra saker som man inte tycker om?
Skriv svar