Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Type-r EP3 säljes i delar! PASSA PÅ ATT FYNDA!!
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Kan vara intresserad av dom svarta ep3 fälgarna om dom finns till min bruks bil.
Senast redigerad av dee_pimp den 10 november 2018, 20:24, redigerad totalt 1 gånger.
Danne
Bilar:
Honda s2000 spa yellow
Honda FD civic hybrid wrappad matt röd
Bilar:
Honda s2000 spa yellow
Honda FD civic hybrid wrappad matt röd
-
JoakimOhlsson
- Namn: Joakim Ohlsson
Vem köpte skruvburen? Är intresserad av att köpa den av nya "ägaren" haha...
-
Mackan_92
- Bil: Honda Civic Type-R
- Namn: Markus Johansson
Nu kör vi en riktig rensning ni får allt för ynka 7000 kr.
det som ingår i det priset är: Kaross, original grejer, oljekyl ink slangar och adapter ja det är väl det men tänk på att det saknas inte många delar att sätta ihop den för att kunna sälja den och tjäna pengar på den. Jag själv har inte ork eller tid att göra detta så bättre jag får sålt allt och att någon annan gör det.
Ring mig så förklarar jag mer vad som ingår
nummret är 0735116869
Vid frågor vad som ingår så får ni ringa svarar inte på pm eller sms om vad som ingår då jag får sitta ett bra tag och skriva då.
Papper på kaross finns självklart med reg plåtar.
det som ingår i det priset är: Kaross, original grejer, oljekyl ink slangar och adapter ja det är väl det men tänk på att det saknas inte många delar att sätta ihop den för att kunna sälja den och tjäna pengar på den. Jag själv har inte ork eller tid att göra detta så bättre jag får sålt allt och att någon annan gör det.
Ring mig så förklarar jag mer vad som ingår
nummret är 0735116869
Vid frågor vad som ingår så får ni ringa svarar inte på pm eller sms om vad som ingår då jag får sitta ett bra tag och skriva då.
Papper på kaross finns självklart med reg plåtar.
- Bullet---
- Bil: Honda Civic EG K20
- Namn: Andre´ Seppä Fritz
En veckas tid mellan uppningarna tack. En kommentar räknas som en uppning. Men det går mycket väl bra att redigera ditt första inlägg om du vill ändra/lägga till information, delar eller pris.
*Regionsombud Syd*
Andre´ Seppä Fritz
Andre´ Seppä Fritz