Lätt o parkera... njaaaa det veti fan

svårbedömd när man backar iaf. Svängradien är inte den bästa, men det är inte därför man kör type r heller

men förutom dessa bagateller, den är bekväm att åka. Behöver dock byta luftfilter rätt omgående då original e pinsamt tyst i VTEC

..
Frambromsar lär behöva uppgraderas rätt omgående om man ska köra inspirerat. Bakbromsar ska vara uppsmörjda varje år om jag inte minns fel?
Har för mig att det är 2000 mils intervall, men personligen bytar jag olja var 1000 mil eftersom man kör som man gör.
Det är kedja på dessa.. se till att ventilinställningen är gjort vid 8000 mil.
Finns en uppsjö av delar om man vill göra den lite snabbare och roligare, original effekten tröttnar man rätt snabbt på.
Kanon bil i övrigt!
Har ägt min i 3 år nu och har inte haft några bekymmer än så länge och den har fått gå friskt!!!
Edit: Kom på: kopplingen kan låta när den är kall (vinande ljud) men inget o bekymra sig över(vanligt), har hört flertalet med samma problem, läs även på engelska forum,, civinfo t.ex.
Ojämn gång när det är kall är också vanligt, har mappat min och det försvann helt.. Så du inte blir rädd för detta.