Nya Civic Type-R 2015

Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
sohe
Inlägg: 205
Blev medlem: 23 oktober 2013, 11:14
Bil: Jazz 2009
Namn: sören hedin
Ort: solna

För det första så får man väldigt mycket mer information i den här tråden än hos en återförsäljare om ingen kan peka på en ÅF i Stockholms trakten som har bättre koll. Sen låter det här som det är en Ferrari men bilen kostar mindre än en vanilj BMW 320 eller Audi A4, i det segmentet kan man väl galllra provkörningarna på hur kunden ser ut och hur sannolikt det är att han kommer köpa/crascha? Att man inte ska erbjuda provkörning för att bilarna är slut håller inte man kan väl vänta på leverans? Kompisen köpte en ny A6 i dagarna leverans precis före jul. Passat hade ju levtid på 9 månader för några år sedan. Jag har noll problem att vänta till Maj/Juni och nu verkar det vara Feb men jag köper inte utan att provköra och får inte med frun utan att hon känner passion för bilen. Normalfallet är väl att ÅF tar hem en bil som säljaren har och som man får provköra som man sen säljer till ett bra pris. Det var ju så jag köpte min Accord av RA-motor. Om det är levtid så är den väl extremt lättsåld i Maj med 500 mil på mätaren och förhoppningsvis har man byggt en orderstock till hösten på provkörningarna. Det som brukar gå trögt när alla är sålda är prutandet det är jag inställd på. Jag får vänta och se om RA erbjuder provkörning för mig.
Sören Hedin
Jazz 2009 blå
Type-R 2015 röd såld
Accord 2.4 EXE såld
S2000 -03 såld
M Scotte
Inlägg: 7998
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:30
Namn: Martin Scotte
Ort: Vellinge
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Vad bilen kostar är tyvärr irrelevant, det är en begränsad upplaga och redan slutsåld för första årsmodellen.
Provkörning kan man tyvärr inte räkna med på denna typ av bil om tillgången är större än efterfrågan. Första årsmodellen såldes slut innan ens folk hade sett bilen i verkligheten.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Jontis
Inlägg: 623
Blev medlem: 23 april 2004, 09:03
Namn: JonasSundgren
Ort: Stockholm

Vi har beställt en bil för att ha som demo.
Men det är inte leverans förrän nästa år. :(
#587
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

sohe skrev:bilen kostar mindre än en vanilj BMW 320 eller Audi A4, i det segmentet kan man väl galllra provkörningarna på hur kunden ser ut och hur sannolikt det är att han kommer köpa/crascha?
Nu låter du väldigt fördomsfull...
Och om bilarna är slutsålda går det inte beställa antar jag? Således ingen anledning till provkörning, om inte demobilen i sig är till salu. Vilket den borde vara när allt annat är slutsålt.

Och Scotte, menar du inte tvärtom? Om efterfrågan är större än tillgången?

Du kan ju provköra en vanlig Civic sport annars så får du en känsla för vad det är för typ av bil, om du kör accord idag. Självklart är det inte samma sak som type-r, men det är ändå "samma karross"...


Det gjorde jag, 2 gånger.
Användarvisningsbild
Regge
Inlägg: 1030
Blev medlem: 13 juni 2004, 17:00
Bil: Honda S2000
Namn: Erik Regnell
Ort: Staffanstorp

Problemet är ju att alla kunder som redan betalt/beställt sin bil för lääänge sedan. Har såklart förtur mot dom som först ska provköra, ha med hela familjen. Räkna inbyte, pruta etc.

Jag hade blivit pistoff om jag köpt bil, men där kommer massa demobilar ut till folket innan jag fått min egen?

Och att du gämför detta mot bilar som audi a4 etc, är ju inte realistiskt. Det vet du ju själv om. Vad man nu väljer att gämföra det med :)
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20


KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
sohe
Inlägg: 205
Blev medlem: 23 oktober 2013, 11:14
Bil: Jazz 2009
Namn: sören hedin
Ort: solna

Det var inte så att jag menade att det är samma bil jag menade att det är ingen superdyr bil. Den är inte dyrare ny än min Accord var inte som en RS3 eller M3 som är en rejäl investering Troligen blir den mer ekonomisk att ha än min Accord förutom däckkostnad då men den styr man till viss del själv men andrahandsvärdet tror jag är bättre. Men jag kan ha fel det kanske är så att det aldrig funnits provkörningsbilar av Type-R jag har bara köpt prestandabilar från Alfa förut och där har historiskt inte bilarna varit slutsålda. Det kan ju vara ett tips till importören då att göra en turne med den bil man har för att trycka på behovet och fylla på kön jag tror inte jag är ensam om att vilja prova innan jag köper. Det är ju inte så att bilen är slut man får ju en Februari om man beställer nu det är för mig en helt okey leveranstid.
Sören Hedin
Jazz 2009 blå
Type-R 2015 röd såld
Accord 2.4 EXE såld
S2000 -03 såld
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

Nej, men grejen är väl lite som Regge sa, att folk har väntat på sina beställningar länge och köpt osett, och då vill man gärna inte att det ska rullas ut demobilar i hela landet när man vet att bilen görs i ganska begränsad upplaga. Automotorsport skrev 170 bilar totalt till hela sverige i sitt reportage. På andra ställen säger man 4000 bilar totalt för alla marknader, sedan är det slut. Vad som stämmer eller inte vet jag inte. Men det kommer väl en ny generations civic runt hörnet, då lär de lägga ner denna. Men det vore helt klart intressant att få lite säkra siffror på mängderna. Men antalet för den svenska marknaden har jag hört samma från flera håll.

Jag hade gärna tagit demobilen med mig hem på en gång om någon redan hade haft en :)
Och hade det funnits hade jag nog blivit lite butter när man väntat hela sommaren, för någon vettig vinterbil lär det inte vara.
sohe
Inlägg: 205
Blev medlem: 23 oktober 2013, 11:14
Bil: Jazz 2009
Namn: sören hedin
Ort: solna

Jag tror inte den är sämre än den Alfa GTA som jag hade 3 vintrar. Den var som en snöplog och långt överhäng fram jag plöjde vägen när man körde bakom M3:or. Men man får väl rucka på sina principer om det nu inte går att få en provkörning. Jag är flexiblare än jag verkar men jag är allergisk mot turbolag men man får väl inse att det är nya tider nu. Det tog ju länge innan man lärde sig köra S2000 också.
Men är det verkligen så att det är en satt gräns på antalet bilar över flera år? Är inte det bara volymen per år som man kan justera om det finns behov. Lite intressant att veta om någon är insatt.
Sören Hedin
Jazz 2009 blå
Type-R 2015 röd såld
Accord 2.4 EXE såld
S2000 -03 såld
M Scotte
Inlägg: 7998
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:30
Namn: Martin Scotte
Ort: Vellinge
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

pasen skrev:
sohe skrev:
Och Scotte, menar du inte tvärtom? Om efterfrågan är större än tillgången.
Självklart, skrev inlägget lite för snabbt.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

De gör ju bara en viss mängd per dag, och vad jag har hört så kommer den bara finnas under 2016 ut.
Säg att de gör 10 bilar om dagen (per vardag) så är det ca 2400 bilar per år, 4800 om de lägger ner 2016, när nya Civicen kommer under 2017-ish.

Sen vet jag inte hur många de faktiskt gör, men jag har hört allt från 10 till 30/dag.
Och sen gör väl honda inte denna bil för att tjäna jätte mycket pengar och sälja enorma mängder, det är en väl prestigegrej till stor del också skulle jag tro :)
Användarvisningsbild
Regge
Inlägg: 1030
Blev medlem: 13 juni 2004, 17:00
Bil: Honda S2000
Namn: Erik Regnell
Ort: Staffanstorp

sohe skrev:Det var inte så att jag menade att det är samma bil jag menade att det är ingen superdyr bil. Den är inte dyrare ny än min Accord var inte som en RS3 eller M3 som är en rejäl investering Troligen blir den mer ekonomisk att ha än min Accord förutom däckkostnad då men den styr man till viss del själv men andrahandsvärdet tror jag är bättre. Men jag kan ha fel det kanske är så att det aldrig funnits provkörningsbilar av Type-R jag har bara köpt prestandabilar från Alfa förut och där har historiskt inte bilarna varit slutsålda. Det kan ju vara ett tips till importören då att göra en turne med den bil man har för att trycka på behovet och fylla på kön jag tror inte jag är ensam om att vilja prova innan jag köper. Det är ju inte så att bilen är slut man får ju en Februari om man beställer nu det är för mig en helt okey leveranstid.
Men det spelar väll ingen roll om en bil kostar 100,00:- eller 3,000,000:- ?
Är efterfrågan så pass stor, och tillgång av bilar liten. Det är ju enkel matematik.

Under mina 8år som jag sålde bilar, så gick aldrig en demobil för en potentiell försäljning. Framförallt inte på en super ovanlig bil, bygd i ett mycket litet antal.

Där kommer vara folk i klubben som får sina bilar som vi "andra" kommer få kika på, och den är i mina ögon värd varenda krona dom begär :)
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20


KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Eisenhut
Inlägg: 1861
Blev medlem: 12 april 2005, 00:52
Bil: Honda Integra
Namn: Marcus Eisenhut
Ort: Malmö
Been thanked: 3 times

Om en Type R kommer stå som demobil hos en handlare är det för att sälja fler vanliga civics typ civic sport, för Type R säljer sig själv...
Mvh/Marcus Eisenhut

Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17

Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Jontis
Inlägg: 623
Blev medlem: 23 april 2004, 09:03
Namn: JonasSundgren
Ort: Stockholm

Jag är av en annan uppfattning. Även ringlistan jag har på folk som vill prova bilen för 350K innan de köper den.
#587
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

Och ni hade väl beställt en demo som kommer nästa år, när de sen prövar den och köper får de vänta ytterligare 6 månader och får den lagom till hösten 2016, sen är det nog inte många bilar kvar...

Själv orkade jag inte vänta, men samtidigt fanns det inget annat val för mig, om inte en Lotus. Och de är lika jobbiga att köpa, om inte jobbigare.
Jontis
Inlägg: 623
Blev medlem: 23 april 2004, 09:03
Namn: JonasSundgren
Ort: Stockholm

Vi beställde en demo som skulle komma till premiären i september.
#587
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Eisenhut
Inlägg: 1861
Blev medlem: 12 april 2005, 00:52
Bil: Honda Integra
Namn: Marcus Eisenhut
Ort: Malmö
Been thanked: 3 times

Jontis skrev:Jag är av en annan uppfattning. Även ringlistan jag har på folk som vill prova bilen för 350K innan de köper den.
Jag vet vad du menar. Det enda jag säger är att det blir troligtvis inga bilar över ändå även om alla som vägrar köpa bilen utan provkörning hoppar affären.
Mvh/Marcus Eisenhut

Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17

Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
SAUD
Inlägg: 305
Blev medlem: 13 augusti 2004, 19:45
Bil: CTR-2016
Namn: Saud Omerovic
Ort: Halmstad

Appråpå demo bilar att vara eller icke vara, häromdan pratade jag med en Tysk vän som bor i Trier och han var på Honda och provkörde nya CTR och vi just disskuterade det ni disskuterar och enligt honom det är lag i Tyskland att bilar måste finnas till provkörning när jag sa till honom att vi troligtvis inte kommer att ha någon tillgång till demo bil?
Han va lyrisk hur bra den va,han sa att den spann i treans växel.
Saud Omerovic
___________________
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
mrnenad
Inlägg: 35
Blev medlem: 2 januari 2014, 21:25
Bil: Mitsubishi Evo 10
Namn: Nenad Ringdahl
Ort: Staffanstorp

Nu förstår jag inte ni köper alltså en bil som ni aldrig sett eller provkört? Gör ni det när ni köper beg oxå? Spelar väl ingen roll vad det är för märke nytt eller beg man vill ju provköra innan man köper!
allt annat är otänkbart för mig iaf. Må vara att det är en stor efterfrågan eller inte spelar ingen roll tycker det är kasst att de inte har en demobil. Jag kommer inte att köpa en innan en eventuell provkörning har gjorts
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

mrnenad skrev:Nu förstår jag inte ni köper alltså en bil som ni aldrig sett eller provkört? Gör ni det när ni köper beg oxå? Spelar väl ingen roll vad det är för märke nytt eller beg man vill ju provköra innan man köper!
allt annat är otänkbart för mig iaf. Må vara att det är en stor efterfrågan eller inte spelar ingen roll tycker det är kasst att de inte har en demobil. Jag kommer inte att köpa en innan en eventuell provkörning har gjorts
Man litar på att den är tillräckligt bra helt enkelt :) men du kan inte likställa en begagnad bil mot en ny. För mig var valet enkelt, eftersom det inte fanns något riktigt alternativ.

Men jag hoppas verkligen att den inte spinner vilt på 3ans växel...
Användarvisningsbild
wahlsten
Inlägg: 482
Blev medlem: 16 maj 2006, 23:07
Bil: FK2
Namn: Kalle Wahlsten
Ort: Omnejd med Gävle

Är man kräsen blir man utan
kallewahlsten@hotmail.com
Tel: 070-6602343

Honda Civic Type R -15

Tidigare Bilar:

Mercedes-Benz C 63 AMG -09
Honda Accord Type S -08
Honda S2000 "Spoon" -01
Honda S2000 -00
Eisenhut
Inlägg: 1861
Blev medlem: 12 april 2005, 00:52
Bil: Honda Integra
Namn: Marcus Eisenhut
Ort: Malmö
Been thanked: 3 times

pasen skrev:
mrnenad skrev:Nu förstår jag inte ni köper alltså en bil som ni aldrig sett eller provkört? Gör ni det när ni köper beg oxå? Spelar väl ingen roll vad det är för märke nytt eller beg man vill ju provköra innan man köper!
allt annat är otänkbart för mig iaf. Må vara att det är en stor efterfrågan eller inte spelar ingen roll tycker det är kasst att de inte har en demobil. Jag kommer inte att köpa en innan en eventuell provkörning har gjorts
Man litar på att den är tillräckligt bra helt enkelt :) men du kan inte likställa en begagnad bil mot en ny. För mig var valet enkelt, eftersom det inte fanns något riktigt alternativ.

Men jag hoppas verkligen att den inte spinner vilt på 3ans växel...
Utan att provocera (med koppling osv) så går inte VSAn in i tvåan ens.
Mvh/Marcus Eisenhut

Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17

Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Användarvisningsbild
Steffo
HPC Medlem
Inlägg: 2207
Blev medlem: 16 februari 2005, 10:03
Bil: Pilot EX-L 2016
Namn: Stefan Blixt
Ort: Stockholm
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

mrnenad skrev:Nu förstår jag inte ni köper alltså en bil som ni aldrig sett eller provkört? Gör ni det när ni köper beg oxå? Spelar väl ingen roll vad det är för märke nytt eller beg man vill ju provköra innan man köper!
allt annat är otänkbart för mig iaf. Må vara att det är en stor efterfrågan eller inte spelar ingen roll tycker det är kasst att de inte har en demobil. Jag kommer inte att köpa en innan en eventuell provkörning har gjorts
Jag håller helt med dig på den punkten. Jag skulle inte heller köpa en bil som jag inte kunnat provköra innan.
Men när det bara finns ett fåtal att tillgå så räcker de som finns till att föda de som tydligen köper en bil osedd och otestad.

Om man vill ha en FK2-CTR och provköra så får man väl köpa en begagnad senare vad det verkar.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Användarvisningsbild
{BÅGEN}
Styrelsen Gold
Inlägg: 4329
Blev medlem: 17 april 2006, 10:38
Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
Namn: Mattias Bågenholm
Ort: Göteborg
Has thanked: 7 times
Been thanked: 30 times

Nej de finns allt ett antal ÅF som har demobilar för provkörning om mm är seriöst intresserad att köpa.
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215

Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3


Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig. :)
Användarvisningsbild
Vinne
Inlägg: 230
Blev medlem: 14 juli 2011, 09:26
Bil: Honda Jazz 2013
Namn: Vinne
Ort: Malmö

Får bli en när beg marknaden dragit igång :) Var precis inne och tittade i tillbehörs katalogen. Och de var ju inte så att man blev mindre sugen när man såg alla Kolfiber grejer man kunde köpa till :O :D
Vincent "Vinne" Ekelund

Har kört:
Honda Civic Type R EP3 2005
Honda Civic Type R FN2 2009

Kör:
Honda Jazz 2013
mrnenad
Inlägg: 35
Blev medlem: 2 januari 2014, 21:25
Bil: Mitsubishi Evo 10
Namn: Nenad Ringdahl
Ort: Staffanstorp

pasen skrev:
mrnenad skrev:Nu förstår jag inte ni köper alltså en bil som ni aldrig sett eller provkört? Gör ni det när ni köper beg oxå? Spelar väl ingen roll vad det är för märke nytt eller beg man vill ju provköra innan man köper!
allt annat är otänkbart för mig iaf. Må vara att det är en stor efterfrågan eller inte spelar ingen roll tycker det är kasst att de inte har en demobil. Jag kommer inte att köpa en innan en eventuell provkörning har gjorts
Man litar på att den är tillräckligt bra helt enkelt :) men du kan inte likställa en begagnad bil mot en ny. För mig var valet enkelt, eftersom det inte fanns något riktigt alternativ.

Men jag hoppas verkligen att den inte spinner vilt på 3ans växel...
Nja nya focus rs är väl en utmanare allt :-) 4dr och 4wd :)
JimmyW92
Inlägg: 575
Blev medlem: 5 oktober 2014, 21:18
Bil: CTR Ep3
Namn: Jimmy Wännström
Ort: Kramfors

mrnenad skrev:
pasen skrev:
mrnenad skrev:Nu förstår jag inte ni köper alltså en bil som ni aldrig sett eller provkört? Gör ni det när ni köper beg oxå? Spelar väl ingen roll vad det är för märke nytt eller beg man vill ju provköra innan man köper!
allt annat är otänkbart för mig iaf. Må vara att det är en stor efterfrågan eller inte spelar ingen roll tycker det är kasst att de inte har en demobil. Jag kommer inte att köpa en innan en eventuell provkörning har gjorts
Man litar på att den är tillräckligt bra helt enkelt :) men du kan inte likställa en begagnad bil mot en ny. För mig var valet enkelt, eftersom det inte fanns något riktigt alternativ.

Men jag hoppas verkligen att den inte spinner vilt på 3ans växel...
Nja nya focus rs är väl en utmanare allt :-) 4dr och 4wd :)
Absolut förutom att sist jag kollade så var focus rs en ford :p
Jimmy Wännström
Kramfors förort!
Honda CTR EP3 2002
Saab 1.8t 9-3
Användarvisningsbild
pasen
Styrelsen
Inlägg: 5384
Blev medlem: 12 mars 2008, 20:37
Bil: Accord -09
Namn: Richard Lindström
Ort: Märsta
Has thanked: 67 times
Been thanked: 151 times

JimmyW92 skrev:
mrnenad skrev: Nja nya focus rs är väl en utmanare allt :-) 4dr och 4wd :)
Absolut förutom att sist jag kollade så var focus rs en ford :p
Precis! Ford är inget alternativ för mig, tyvärr :P Lotus Exige var dock... Men det är för omständigt att köpa och köra. Att Civicen har 4 dörrar är bara en bonus för mig ;)
greven78
Inlägg: 17
Blev medlem: 28 augusti 2015, 12:14
Bil: Audi A6
Namn: Marcus Mörner
Ort: Göteborg

mrnenad skrev:
pasen skrev:
mrnenad skrev:Nu förstår jag inte ni köper alltså en bil som ni aldrig sett eller provkört? Gör ni det när ni köper beg oxå? Spelar väl ingen roll vad det är för märke nytt eller beg man vill ju provköra innan man köper!
allt annat är otänkbart för mig iaf. Må vara att det är en stor efterfrågan eller inte spelar ingen roll tycker det är kasst att de inte har en demobil. Jag kommer inte att köpa en innan en eventuell provkörning har gjorts
Man litar på att den är tillräckligt bra helt enkelt :) men du kan inte likställa en begagnad bil mot en ny. För mig var valet enkelt, eftersom det inte fanns något riktigt alternativ.

Men jag hoppas verkligen att den inte spinner vilt på 3ans växel...
Nja nya focus rs är väl en utmanare allt :-) 4dr och 4wd :)
Och drift mode :twisted:
mrnenad
Inlägg: 35
Blev medlem: 2 januari 2014, 21:25
Bil: Mitsubishi Evo 10
Namn: Nenad Ringdahl
Ort: Staffanstorp

Att båda bilarna blev 4dörrars öppnade för diskussion hemma iaf haha
sohe
Inlägg: 205
Blev medlem: 23 oktober 2013, 11:14
Bil: Jazz 2009
Namn: sören hedin
Ort: solna

Jag kollar också på båda man borde kanske även kolla Subaru men det är ju ingen som känns så äkta som CTR. Det brukar löna sig i långa loppet att köpa med hjärtat annars går man mest och drömmer om det som man inte valde. 4 dörrar är mer eller mindre ett ktav om inte annat för att det krävs mindre utrymme för att öppna dörren.
Sören Hedin
Jazz 2009 blå
Type-R 2015 röd såld
Accord 2.4 EXE såld
S2000 -03 såld
Skriv svar