S2000 Catback billigt!
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
plundgren
- Inlägg: 14
- Blev medlem: 29 juni 2016, 14:12
- Bil: Type R Ep3
- Namn: Pontus Lundgren
- Ort: Örnsköldsvik
Hej! Fick med ett extra avgassystem med min s2000 när jag köpte den som jag inte har någon användning för.
Har ingen nytta av det så tänkte skicka det vidare!
Kan ta med det till elmia 20180329.
Vill ha 1500:- för det.

Har ingen nytta av det så tänkte skicka det vidare!
Kan ta med det till elmia 20180329.
Vill ha 1500:- för det.

-
plundgren
- Inlägg: 14
- Blev medlem: 29 juni 2016, 14:12
- Bil: Type R Ep3
- Namn: Pontus Lundgren
- Ort: Örnsköldsvik
Hej! Jag har inte hittat något märke/fabrikat någonstans så få utgå ifrån att det är noname.Karocko skrev:Hej,
Du vet inte vilket märke det är? Eller är det no name?
Du har inga skruvar till det osv?
// Thomas
Bultarna för att sätta ihop det får man såklart med!