Hej.
Det är så att vi letar andrabil och frugan har fastnat lite för Honda Civic årsmodell 2006-2008 bensin som rullat 14-18000 mil ungefär.
Har ingen erfarenhet av dem så tänkte höra om det är några speciella fel/brister på dem som man skall vara uppmärksam på?
Ska eventuellt kika på denna nästa vecka:
Honda Civic 1.8 5d SPORT / DRAG / BLUETOOTH / https://www.blocket.se/vi/78777006.htm
Nån som vet nått om den?
Mvh
Köpråd Honda Civic 2006-2008
-
Turbolover
- Inlägg: 3
- Blev medlem: 27 april 2007, 18:20
Jonny Jensen
[Turbolover]
[Turbolover]