Frugan har en 2006 Civic FK2 1.8 som hon körde av höger backspegel på när hon skulle parkera i ett P-hus. Spegeln hade lossnat från sin axel och hängde ner samt att tre av kablarna i stammen gick av.
I samband med detta (som vi har märkt hittills) är att stolsvärme till båda sätena har slutat fungera (knappen lyser inte ens när man har tryckt in dem). Hela kupéfläkten har dött, likaså resten av klimatanläggningen. Jag kan trycka hur mycket jag vill på AUTO men inga symboler dyker upp alls på nedre raden av centraldisplayen. Knappbelysning lyser i varje fall... Givetvis fungerar varken backspegelvärmarna och bakrutevärmaren.
Dessutom fungerar inte heller givaren för utetemperaturen. På displayen är det bara två streck.
Säkringarna är hela. Jag har även provat att löda tillbaka alla kablar efter att ha silvertejpat hela backspegeln provisoriskt på plats för att testa så inte det beror på detta.
Jag är faktiskt lost... trodde inte en avkörd backspegel kunde göra så här mycket skada, är det något mer jag har glömt att kolla?
MVH / Martie