Felkodsläsare S2000 -00
-
Karocko
- Inlägg: 34
- Blev medlem: 17 februari 2016, 20:07
- Bil: Honda S2000
- Namn: Thomas Andrén
- Ort: Jönköping
- Has thanked: 1 time
Hej,
Igår när jag skulle vårstarta min S2000 tändes tyvärr CEL-lampan och jag skulle givetvis vilja veta vilken felkod jag fått.
Vilken felkodsläsare använder ni till era S2000? Min är från år 2000.
Tack på förhand!
Igår när jag skulle vårstarta min S2000 tändes tyvärr CEL-lampan och jag skulle givetvis vilja veta vilken felkod jag fått.
Vilken felkodsläsare använder ni till era S2000? Min är från år 2000.
Tack på förhand!
-
Karocko
- Inlägg: 34
- Blev medlem: 17 februari 2016, 20:07
- Bil: Honda S2000
- Namn: Thomas Andrén
- Ort: Jönköping
- Has thanked: 1 time
Tack för snabbt svar, köpte en ELM327 som funkade fint. Av någon anledning hade jag fått för mig att de tidiga S2000 var lite "svåra" att hitta en kompatibel felkodsläsare till..