Garagerensning - massa delar till Accord Cl9!
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
Aruitena

- Bil: Accord CL9 Executive
- Namn: Johanna Forsberg
Som titeln lyder så finns det efter rensing en massa grejer till Accord CL9. Det mesta är gratis med undantag för vissa delar, alla priser är i listan längre ner!
Syns delen på bild men inte i listan? Då är den såld.
Jag ser helst att man hämtar grejerna här, eller att vi möts någonstans. Jag kan skicka vid mindre paket om dem andra två alternativen inte går att fullfölja, isåfall står du för frakten.
Från vänster och ner:
Länkarmar bak OEM, oklart hur långt dem gått. Byttes då jag bytte till justerbara stag. Gratis!
Mugghållare, hobbylackerad i svart. Gratis!
Konsoll under radion, hobbylackerad i svart. Gratis!
Camberstag bak från Maxpeedingrods: https://www.maxpeedingrods.co.uk/produc ... gJQRPD_BwE - monterade och körda i 10 mil, byttes då dem ej passade min bil, jag har för mig koningen var fel. Gratis till den som vill testa!
Dimljus till Facelift, helt nytt. Tror det är förarsidan men är inte säker, skickar med en bild i inlägget så du själv kan avgöra. Utan lampa. 300 kr.
Ask-kopp x2. Gratis!
Kåpa till innedörr fram, passagerarsida x2. Den ena hobbylackad svart och den andra mörkblå originalinredning. Gratis!
Växelspaksknopp. Gratis!
Växelspaksdamask. Gratis!
Kåpa till innedörr bak, vänster. Den ena hobbylackad svart och den andra mörkblå originalinredning. Gratis!
Kåpa till innedörr, höger. Den ena hobbylackad svart och den andra mörkblå originalinredning. Gratis!
Dörrhandtag, höger x1, vänster x2. Gratis!
Växelspaksrink. Den ena hobbylackad svart och den andra mörkblå originalinredning. Gratis!
Utrampningslager, helt nytt. 300 kronor.
Kåpa till kupévärmare. Gratis!
Aluminumrör till sportluftfilter, Biltema. Gratis!
Kåpor till innedörr förarsida. Den ena hobbylackad svart och den andra mörkblå originalinredning. Gratis!
Handbroms. Gratis!
Hona till bilbälte. Den ena själva honan (passagerare), den andra med sladd till bältesvarnare (förare). Gratis!
Massa random skruvar och bultar. Saknar du någon så har jag tusentals av alla möjliga sorter. Självklart gratis!
Stänkskydd fram. Gratis!
Bakljus höger, sprucken i nederkant. Gratis!
Ballast till xenonljus. Gratis!
Armstöd till mittkonsoll i tyg. Gratis!
Syns dåligt, men värmeplåtar bak. Gratis!
Stolar fram i tyg. Ej trasiga, överlag bra skick. Sätesvärme och elreglage på både bra och baksida. 600 kr styck eller 1000 kr för båda.
Syns delen på bild men inte i listan? Då är den såld.
Jag ser helst att man hämtar grejerna här, eller att vi möts någonstans. Jag kan skicka vid mindre paket om dem andra två alternativen inte går att fullfölja, isåfall står du för frakten.
Från vänster och ner:
Länkarmar bak OEM, oklart hur långt dem gått. Byttes då jag bytte till justerbara stag. Gratis!
Mugghållare, hobbylackerad i svart. Gratis!
Konsoll under radion, hobbylackerad i svart. Gratis!
Camberstag bak från Maxpeedingrods: https://www.maxpeedingrods.co.uk/produc ... gJQRPD_BwE - monterade och körda i 10 mil, byttes då dem ej passade min bil, jag har för mig koningen var fel. Gratis till den som vill testa!
Dimljus till Facelift, helt nytt. Tror det är förarsidan men är inte säker, skickar med en bild i inlägget så du själv kan avgöra. Utan lampa. 300 kr.
Ask-kopp x2. Gratis!
Kåpa till innedörr fram, passagerarsida x2. Den ena hobbylackad svart och den andra mörkblå originalinredning. Gratis!
Växelspaksknopp. Gratis!
Växelspaksdamask. Gratis!
Kåpa till innedörr bak, vänster. Den ena hobbylackad svart och den andra mörkblå originalinredning. Gratis!
Kåpa till innedörr, höger. Den ena hobbylackad svart och den andra mörkblå originalinredning. Gratis!
Dörrhandtag, höger x1, vänster x2. Gratis!
Växelspaksrink. Den ena hobbylackad svart och den andra mörkblå originalinredning. Gratis!
Utrampningslager, helt nytt. 300 kronor.
Kåpa till kupévärmare. Gratis!
Aluminumrör till sportluftfilter, Biltema. Gratis!
Kåpor till innedörr förarsida. Den ena hobbylackad svart och den andra mörkblå originalinredning. Gratis!
Handbroms. Gratis!
Hona till bilbälte. Den ena själva honan (passagerare), den andra med sladd till bältesvarnare (förare). Gratis!
Massa random skruvar och bultar. Saknar du någon så har jag tusentals av alla möjliga sorter. Självklart gratis!
Stänkskydd fram. Gratis!
Bakljus höger, sprucken i nederkant. Gratis!
Ballast till xenonljus. Gratis!
Armstöd till mittkonsoll i tyg. Gratis!
Syns dåligt, men värmeplåtar bak. Gratis!
Stolar fram i tyg. Ej trasiga, överlag bra skick. Sätesvärme och elreglage på både bra och baksida. 600 kr styck eller 1000 kr för båda.