Bäst pris på C-west Frontspoiler?
Hejsan!
jo det är så att jag har tänkt att beställa en c-west frontspoiler till min s2000 nu i vinter.
Jag vill inte beställa grejer själv ifrån usa eller japan för jag vet hur mycket strul det är, samt att det nästan alltid mycket dyrare än vad man tror.
därför så snackade jag men grabbarna på Bildesign här i Örebro, och dom skulle kunna fixa en c-west front för 11000:-!!!!!
tycker det låter som om priset är i lite saftigaste laget, eller??
jag undrar om vilka andra företag som tar hem styling-grejer ifrån utlandet som kanske eventuellt är billigare? eller någon som har kontakt med någon pålitlig privat person som kan fixa hem fronten?
Hoppas jag får svar på min fråga!
Gott Nytt år allihopa!
MVH
Per
jo det är så att jag har tänkt att beställa en c-west frontspoiler till min s2000 nu i vinter.
Jag vill inte beställa grejer själv ifrån usa eller japan för jag vet hur mycket strul det är, samt att det nästan alltid mycket dyrare än vad man tror.
därför så snackade jag men grabbarna på Bildesign här i Örebro, och dom skulle kunna fixa en c-west front för 11000:-!!!!!
tycker det låter som om priset är i lite saftigaste laget, eller??
jag undrar om vilka andra företag som tar hem styling-grejer ifrån utlandet som kanske eventuellt är billigare? eller någon som har kontakt med någon pålitlig privat person som kan fixa hem fronten?
Hoppas jag får svar på min fråga!
Gott Nytt år allihopa!
MVH
Per
Senast redigerad av PeeWee den 31 december 2004, 00:37, redigerad totalt 1 gånger.
Per Wetterberg
<span style='color:green'>HPC #1305</span>
<span style='color:red'>Honda s2000 -00 New Formula Red SÅLD</span>
<span style='color:gray'>Nissan Skyline R32 GT-R -95</span>
<span style='color:blue'>Örebro</span>
<span style='color:green'>HPC #1305</span>
<span style='color:red'>Honda s2000 -00 New Formula Red SÅLD</span>
<span style='color:gray'>Nissan Skyline R32 GT-R -95</span>
<span style='color:blue'>Örebro</span>
-
dalibor
- Bil: Del sol vti civic vti
- Namn: Dalibor Brajkovic
kolla om det finns ngt här <a href="http://www.showoffimports.nl/home.php?cat=265" target="_blank">http://www.showoffimports.nl/home.php?cat=265</a>
Kör
volvo s40 t5 -06
honda del sol vti -93
Gamla bilar
honda civic vti eg9 -92
volvo 850s -95 såld
seat ibiza cupra gti -98 såld
civic lsi -92 såld
civic esi -94 såld
bmw 325 e30 -89 såld
audi 80 1.8s -88 såld
Dalibor Brajkovic