Nu i helgen som alla bergis vet är det ju Streetcar mässan i
Sollentunamässan, och denna mässa (även fast den inte håller
världsklass) brukar ju ändå dra en del människor till sig. Så de jag
undrar är, hur många här ifrån är intresserade av att ha en träff efter den
mässan? Om man bestämmer tid å plats, typ på lördagen. [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Det är Clabbe som har kommit med idén att ha träffen efter mässan
[tack Clabbe] eftersom att den kanske drar människor till sig som inte
bara kommer ifrån sthlm!
Så vad säger ni? Träff efter mässan nånstans? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
[img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Träff efter Sollentuna-mässan
Hm, faen jag har ju ställt av min pärla...
men polarn å jag ska kuska dit i hans civic... blire nån träff efter??? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
men polarn å jag ska kuska dit i hans civic... blire nån träff efter??? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Honda Civic 1,5 lsi - 94
Honda Crx Vtec -91
Honda Civic 1,3 - 88, <--- I bilhimlen!
/ Magnus Pettersson (#1247)
Honda Crx Vtec -91
Honda Civic 1,3 - 88, <--- I bilhimlen!
/ Magnus Pettersson (#1247)
-
civicjonte
- Inlägg: 7
- Blev medlem: 12 september 2004, 15:43
Låter som en fin fin ide...
Hoppas att den här iden inte rinner ut i sanden!!
Klucke: vi ska dit på lördagen... o så festar vi på kvällen sen...
Hoppas att den här iden inte rinner ut i sanden!!
Klucke: vi ska dit på lördagen... o så festar vi på kvällen sen...
Jonas karlsson
där ser man
jag o flikkan ska upp där nu på fredag, och antaligen gå på mässan på lördagen.
Kommer dock flyga upp och är billösa [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
men säg till ifall det blir någon träff efteråt
jag o flikkan ska upp där nu på fredag, och antaligen gå på mässan på lördagen.
Kommer dock flyga upp och är billösa [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
men säg till ifall det blir någon träff efteråt
Dennis Gullberg
Team Helsingborg
Civic EG Lsi 92 Grå *såld*
Civic EG Lsi 95 Röd *skrot*
Civic EG Lsi 92 Röd *såld*
Del Sol Vti 92 Röd *såld*
Team Helsingborg
Civic EG Lsi 92 Grå *såld*
Civic EG Lsi 95 Röd *skrot*
Civic EG Lsi 92 Röd *såld*
Del Sol Vti 92 Röd *såld*
Får c om ja tar bilen dit, men skulle ba va kul o träffa nån här ifrån, inte gjort d än. vart kommer ni hålla hus på mässan?
// Claes Rosén <a href='http://www.claesrosen.com' target='_blank'>www.claesrosen.com</a>
Planerar att göra "vinter förpackningen" av bilen på lördag. = Polering och städning inför vinterkörningen då min bil alltid går året runt.
Så den har ju potential på att se bra ut efteråt så eventuellt om jag hinner dycker jag förbi träffen. Mässan hoppar jag dock.
Så den har ju potential på att se bra ut efteråt så eventuellt om jag hinner dycker jag förbi träffen. Mässan hoppar jag dock.
"Det är ljudet, sången från motorn, som är den stora njutningen"
Om jag inte har ställt av bilen kan jag kanske komma förbi. Jobbar dagtid i helgen men antar att träffen blir på kvällen. Spika ett datum/tid så jag/vi vet..
Mvh
Mvh
Då saknas bara en sak nu, PLATS?!
Har någon nån bra ide var man skulle kunne träffas efter mässan?
Efter menar jag typ vid fyra eller fem (man vill ju inte att de ska ha blivit mörkt)...
Så... plats nån? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img]
Har någon nån bra ide var man skulle kunne träffas efter mässan?
Efter menar jag typ vid fyra eller fem (man vill ju inte att de ska ha blivit mörkt)...
Så... plats nån? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img]
-fd: CRX V-tec -90-
-fd: Ford Escort RS Turbo S2 -87-
-fd: Ford Escort RS Turbo S2 -87-
<!--QuoteBegin-kenny+4 Oct 2004, 21:46:14--><div class='quotetop'>QUOTE(kenny @ 4 Oct 2004, 21:46:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jag kan också på lördagen. söndagen är mer tveksamt..<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag kan inte imorgon.. you know...
Slår en pling..
Jag kan inte imorgon.. you know...
Slår en pling..
<span style='font-family:Impact'><span style='color:orange'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Fredric Rohdin
Honda CRX -89</span></span></span>
Honda CRX -89</span></span></span>
Det gör vi! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
-fd: CRX V-tec -90-
-fd: Ford Escort RS Turbo S2 -87-
-fd: Ford Escort RS Turbo S2 -87-