Tändkurvor, bränsle etc är inställt tillsammans med VTEC punkten, att bara flytta på den ger dig inte mycket. Tror inte det skadar något men ganska meningslöst på det stora hela.
Skall du få ut mer av motorn är det K-Pro som gäller, finns inga direkta genvägar tyvärr.
Jo en K-Pro kommer det att bli så fort jag får ihop tillräckligt ska juh i med kompressor kittet men det var mer en kul grej att se förresten, vilket avgas system bör man satsa på? samt vart kan jag hitta AEM eller Injen CAI?
Captain Howdy - We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
Jag har en piggyback liggandes som klarar bränsle, vtec och camvinklar. Har för mig den heter cc-201 från power enterprise. Går som du ser inte ställa tändningen dock.
Jag har beställt ett cai från japtuning, så dom har det iaf
Det är den enda piggybacken jag hittat som fixar att ställa camvinklar iaf. Så värst likt k-pro är det dessvärre inte, men den gör precis det den lovar!
En sak som kanske kan klassas som bättre än k-pro är att man ställer in den direkt utan att man behöver en dator. Man kan också stänga av den för att gå tillbaka till "standard mapp".