köpt!!

sk8micke
Inlägg: 491
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:03
Bil: prelude bb6
Namn: Micke svensson
Been thanked: 1 time

Köpt =)
Senast redigerad av sk8micke den 3 november 2012, 01:08, redigerad totalt 1 gånger.
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style

www.garaget.org/sk8micke

kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
Mr.k
Inlägg: 12
Blev medlem: 7 mars 2012, 17:42
Bil: Honda Prelude
Namn: Kristian Olsson

Hej!


lägger du till 3000kr mer än vad du hade tänkt, alltså 18000kr så får du min bil för dom pengarna ..... vid snabb affär.



http://www.blocket.se/stockholm/Honda_p ... ?ca=11&w=1


Mvh kristian
sk8micke
Inlägg: 491
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:03
Bil: prelude bb6
Namn: Micke svensson
Been thanked: 1 time

tyvärr för långt upp i landet! men tack ändå!
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style

www.garaget.org/sk8micke

kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
sk8micke
Inlägg: 491
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:03
Bil: prelude bb6
Namn: Micke svensson
Been thanked: 1 time

ingen annan? vill inte behöva köpa en bmw eller ford igen :P
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style

www.garaget.org/sk8micke

kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
Mr.k
Inlägg: 12
Blev medlem: 7 mars 2012, 17:42
Bil: Honda Prelude
Namn: Kristian Olsson

har fortfarande min bil kvar.... får den för 17tusen!

åk en bit och gör ett klipp!
Mr.k
Inlägg: 12
Blev medlem: 7 mars 2012, 17:42
Bil: Honda Prelude
Namn: Kristian Olsson

hämtar du den imorron.... är priset 15tusen!

mvh kristian
sk8micke
Inlägg: 491
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:03
Bil: prelude bb6
Namn: Micke svensson
Been thanked: 1 time

du har pm !
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style

www.garaget.org/sk8micke

kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
Skriv svar