<!--QuoteBegin-Berra+16 Aug 2006, 12:54:43--><div class='quotetop'>QUOTE(Berra @ 16 Aug 2006, 12:54:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jaha ok, en specialare!
Kul bygge, då förstår jag varför 60 fötterna är som dom är. Bra jobbat
Jag körde 7.9 @ 149 på 0.7 bar med civicen, då med diff.
[right][snapback]318251[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ja en specialare e det minst sagt hehe
men som brossan sa chassit e inget vidare, org bussningar utan diff kapade fjädrar osv=)
går o hämta mycket där
jag har fått ner 60fot på 2,0 en gång bara men det e nästan omöjligt, startar jag på för högt varv spinner jag bort mig totalt, startar jag lite under det för höga varvet så får jag ej ladd.
ritkigt svårkörd e den iallafall, men bara jag får träna lite mer kan jag nog fixa 60fötter på 2,0 hela tiden iallafall
Men misstänker att bilen inte ritkigt går som den ska ändån, jag tycker sluthast borde va högre me tanke på andra 323 gtrer fixar liknande sluthast med samma eller mindre trim + deras bilar väger 150-200kg mer..
så ngt e inte riktigt som det ska tror jag, sluthast borde komma upp på 150km/h iallafall.
men ska bromsa bilen o se om där e ngn power, jag borde ha över 300hk på det laddet jag kör o me dom andra modsen jag har, men får se om min misstankar stämmer..
7,9 e grym tid ju på endast 0,7 bar!! fy fan, iofs hade du diff det gör ju en hel del på 60fötterna..
<!--emo&:thumbup:-->

<!--endemo-->