Vilka har beställt en CTR 07?
Jepps, den ska visst finnas i Boden. Är samma familj som redan har en röd ctr 04 som köpt denna om jag fattat det rätt. Dom verkar har bra smak! 
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
G4il1 skrev:Nej det menar jag inte. Vist kan det vara så men det var menat som ett skämt
ok :thumbup: det var nog så att min åf hade redan beställt flera svarta innan jag byte mitt färgval, han misstänkte att de flesta skulle ta svart därför kunde bara byta färg,
hur som helst agånde färgvaldilleman som vi 2 har så vad tycker du om milano röd?
det var den färgen jag såg hos min åf och jag måste säga att den var fiiiin, om den bara hade hade gått att få med metalic så kanske kanske :snurrig:
elelr vad säger du
geosif kaumi
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
Nej Röd och Silver var aldrig ett val för mig.
Ville ha en mörk bil och svart var mitt naturliga val (3:e bilen i rad som är svart)
Den vi provkörde var med röd och vist den ser bra ut i röd med, men det är inte min färg bara.
Ville ha en mörk bil och svart var mitt naturliga val (3:e bilen i rad som är svart)
Den vi provkörde var med röd och vist den ser bra ut i röd med, men det är inte min färg bara.
Senast redigerad av G4il1 den 7 april 2007, 13:04, redigerad totalt 1 gånger.
"Det är ljudet, sången från motorn, som är den stora njutningen"
Ja, den ser riktigt fin ut i svart. Har haft några svarta hondor och var nära att välja det igen. Men i slutändan tyckte jag ändå att den gjorde sig så jädra bra i rött att jag inte kunde ta nåt annat.. 
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
-
M.P

- Bil: Civic Type R FL5
- Namn: Magnus Pettersson
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 23 times
Röd demobil nu såld och levererad av Honda Å.F i Nässjö.Har sett den rulla på gatorna här i stan.
Tror dock ej det är någon från HPC. :sun:
Tror dock ej det är någon från HPC. :sun:
Magnus Pettersson
Nässjö,mitt i stan 070-3386552
Civic type R FL5
Rallye Red
Tidigare Hondor:
Civic type r FK8
S2000 AP1
Civic Type R EP3
Nässjö,mitt i stan 070-3386552
Civic type R FL5
Rallye Red
Tidigare Hondor:
Civic type r FK8
S2000 AP1
Civic Type R EP3
-
Holman85
- Bil: Nissan Qashqai
- Namn: Andreas Holmgren
Tobbe_TypeR skrev:ska ja vara ärlig tycker jag nya CTR ser alldeles för j*vlig ut xD men de är ju min åsikt hehe.. andra tkr säkert om den.. men -04 / -05 är helt klart snyggast bland CTR modellerna! //Tobbe.
nja den ser helt okey ut tycker jag, MEN den är inte lika rolig att köra som den gammla CTR:en, Min åsikt iallafall! :boxing:
Stockholm - Lidingö
Kör - Honda CBR 600RR' 06:a - Moviestar
kör - VW Caddy 08:a vit
kör - Nissan Qashqai 2.0 Tekna 2010 Svart
kör - VW Caddy 08:a vit
kör - Nissan Qashqai 2.0 Tekna 2010 Svart
StiFt
- Bil: VW Golf MK2 GTI 16V
- Namn: Mattias Lindblad
- Kontakt:
Jag har köpt två i mina drömmar. En till mig och en till tjejen 
[b]VW Golf GTI 16v -88[/b]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
Låter kalas! Släng upp lite bilder när du får tid sen... 
www.toloweb.se
www.toloweb.se
Man är duktigt avundssjuk... nästan så man kan känna den där pirrande känslan själv av att längta till något sånt.
En dag, en dag ska man uppleva den själv
En dag, en dag ska man uppleva den själv
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Baden - CH
gratis tizian
jag skulle egentligen få min igår :crybaby: men kanske nästa vecka får jag den, håller tummarna
och du nicklas det var bara en dröm :thumbup: men när tror du du kommer att få den?
ag håller tummarna för dig med
jag skulle egentligen få min igår :crybaby: men kanske nästa vecka får jag den, håller tummarna
och du nicklas det var bara en dröm :thumbup: men när tror du du kommer att få den?
ag håller tummarna för dig med
geosif kaumi
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
Gött å höra att de börjar rulla ut till oss vanliga dödliga nu
Upp med lite bilder när du kört av dig lite Tizian 
zozo: det enda jag vet är att om jag har tur, sista veckan i april men de tror mer på första eller andra i maj. Jag är mest dock intresserad av att få ett exakt datum så jag kan få sålt min gamla utan allt för mycket spel emellan. Skall se om jag kan åka för bi och kolla status på Måndag.
zozo: det enda jag vet är att om jag har tur, sista veckan i april men de tror mer på första eller andra i maj. Jag är mest dock intresserad av att få ett exakt datum så jag kan få sålt min gamla utan allt för mycket spel emellan. Skall se om jag kan åka för bi och kolla status på Måndag.
"Det är ljudet, sången från motorn, som är den stora njutningen"
Nya bilen!
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... opic=38324" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... c=38324</a>
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... opic=38324" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... c=38324</a>
Tzn
var sååååå nära att beställa en ctr idag.... tills jag fick köra
övervägde mellan att köpa en -07 och lämna den helt orginal eller köpa en 05 och sen kompressormata... å så får nog fallet bli då det helt klart kändes som det var för lite effekt i nya :/ varför dom inte slängt i motorn från s2000 förstår jag inte?
Erik Svensson
Civic Vti Sedan -92 SÅLD! golf tdi -00 pendlar vagnen... letar s2000............
Civic Vti Sedan -92 SÅLD! golf tdi -00 pendlar vagnen... letar s2000............
men baltis såg du hur snyyyyyyyyg 07 var, insidan är helt jävla otrolig. :thumbup:
alltså jag e såååååååå nöjd med min :worthy:
har visserligen ej testat prestandan än (väntar på att motorn körs in) men jag kan ej bli besviken, jag menar en halv sekund här eller där vem bryr sig.
kan fortfarande ej fatta att denna grymmt snygga bil e miiiiiiiin only myyy prechhhhesssss
alltså jag e såååååååå nöjd med min :worthy:
har visserligen ej testat prestandan än (väntar på att motorn körs in) men jag kan ej bli besviken, jag menar en halv sekund här eller där vem bryr sig.
kan fortfarande ej fatta att denna grymmt snygga bil e miiiiiiiin only myyy prechhhhesssss
geosif kaumi
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
-
soffpotatis
Hej är ny här, har spanat länge på den nya hondan och den är ju så snyyyyygggg. så i torsdags provkörde jag en eftersom alla sagt att den är trött, ville skapa mig en egen uppfattning. Från det att jag startade och resten av dagen hade jag ett leende på läpparna. På fredagmorgon så fort jag vaknat ringde jag därför och beställde en, livskvalite tänkte jag:-) idag köpte jag den och imorgon eller på onsdag får jag hämta den :thumbup: Fy fasen vilken bil :worthy: :worthy:
Den var ju gudomlig att köra styrning fjädring ljud och inget fel på axet heller, passar mig perfekt. I värsta fall har de ju nu knäckt koden till styrboxen så nu kan man få 26 hästar och 19nm mer för ca 6000kr. Men det behövs inte, bilen är ju gudomlig ändå. Jag säger som Zozo, kan inte fatta att den är min så jäkla snygg :worthy: :worthy: :worthy:
Den var ju gudomlig att köra styrning fjädring ljud och inget fel på axet heller, passar mig perfekt. I värsta fall har de ju nu knäckt koden till styrboxen så nu kan man få 26 hästar och 19nm mer för ca 6000kr. Men det behövs inte, bilen är ju gudomlig ändå. Jag säger som Zozo, kan inte fatta att den är min så jäkla snygg :worthy: :worthy: :worthy:
David Willemoth
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Visst är det härligt att bli ägare till en ny bil som ingen annan har besudlat innan!
Tyvärr så får man inga 26 extra hästar med en chipning av K20. Än så länge vet vi väldigt lite om hur K20Z4 (eller vad motorn i nya CTR:en nu hette) svarar på trim, men K20A2 som sitter i gamla CTR:en blev mycket gladare av ett kalluftsfilter och ett grenrör utan kat.
Tyvärr så får man inga 26 extra hästar med en chipning av K20. Än så länge vet vi väldigt lite om hur K20Z4 (eller vad motorn i nya CTR:en nu hette) svarar på trim, men K20A2 som sitter i gamla CTR:en blev mycket gladare av ett kalluftsfilter och ett grenrör utan kat.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
-
soffpotatis
he he ja jag såg fel på datum på den nyheten det är ju 2007 nu ha ha. skit samma jag ska inte trimma min ändå.....tror jag:-) kan ändå inget om det där.
Imorgon ska jag hämta min nya gudinna :worthy: :worthy: :worthy:
Imorgon ska jag hämta min nya gudinna :worthy: :worthy: :worthy:
David Willemoth
Välkommen hit soffpotatis. Grattis till en trevlig bil. Inte illa att du fick ett så snabbt leveransdatum. Är det ett demoexemplar du köper?
Och kom ihåg att slänga in ditt namn i signaturen, det är en regel vi har här. :znaika: :thumbup:
Och kom ihåg att slänga in ditt namn i signaturen, det är en regel vi har här. :znaika: :thumbup:
www.toloweb.se
www.toloweb.se
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Grattis till alla som köpt nya CTR 07
Mer FN2 åt folket !
Mer FN2 åt folket !
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
-
soffpotatis
Tack Tolo
nä den är helt ny. var runt lite och så hittade jag en åf som hade ett exemplar inne som de inte var tvugna att ha som demobil eller något. de gav mig också ett bra pris och mycket bra ränta på lånet som ingen annan slog. Banken ringde dock idag och de kanske slår det. Imorgon vet jag och bestämmer vilket jag tar av dem och hämtar bilen.
Väntetiden på en svart är annars att några få finns kvar i maj men i juni är säkert. Röd är i början på augusti. bronze tror jag var i slutet av juli. silver frågade jag inte. Så jag hade maxflyt att hitta en orörd:-)
ska kolla på namnet, men fyllde ju i det när jag blev medlem
nä den är helt ny. var runt lite och så hittade jag en åf som hade ett exemplar inne som de inte var tvugna att ha som demobil eller något. de gav mig också ett bra pris och mycket bra ränta på lånet som ingen annan slog. Banken ringde dock idag och de kanske slår det. Imorgon vet jag och bestämmer vilket jag tar av dem och hämtar bilen.
Väntetiden på en svart är annars att några få finns kvar i maj men i juni är säkert. Röd är i början på augusti. bronze tror jag var i slutet av juli. silver frågade jag inte. Så jag hade maxflyt att hitta en orörd:-)
ska kolla på namnet, men fyllde ju i det när jag blev medlem
David Willemoth
tack andreas
och du soffpotatis vällkommen till klubben och grattis till en skita snygg bil :thumbup: du kommer ej att bli besviken över dit val.
man kan EJ bli besviken den e ju sssssssåååååååååååååååååååååååååååååå gryyyyyyyyyyym osv mm
och du soffpotatis vällkommen till klubben och grattis till en skita snygg bil :thumbup: du kommer ej att bli besviken över dit val.
man kan EJ bli besviken den e ju sssssssåååååååååååååååååååååååååååååå gryyyyyyyyyyym osv mm
geosif kaumi
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
ha me sneglat på en ny civic type r, så ja åkte o prov körde en idag, men har ej pröövat den förra ep3,an men en ny lär de inte bli efter provkörningen kan ja ju säga,
fan va man ångrar nu att man sålde sin itr snyft... de va grejer de... bra väghållning o schysst växellåda, nått ja tyvärr inte kan säga om den nya ctr,en men smaken e ju som baken... delad hihih
fan va man ångrar nu att man sålde sin itr snyft... de va grejer de... bra väghållning o schysst växellåda, nått ja tyvärr inte kan säga om den nya ctr,en men smaken e ju som baken... delad hihih
Senast redigerad av micki277 den 27 april 2007, 21:08, redigerad totalt 1 gånger.
mikael memvik
Handlarn ringde nyss.. Sticker å hämtar min efter jobbet.. 
www.toloweb.se
www.toloweb.se