Nästa bil blir som äldst en -04, hade jag köpt en annan bil nu nu NU så hade det blivit en Accord Type S med ännu mera sänkning, ännu mera fälgar, ett avgassystem och automatlåda. Bara glida och må gött som fan, inget mer studsande på vägar i sportstolar osv. Det verkar ärligt talat som att jag har börjat växa ifrån det där litegrann, iaf tillräckligt mkt för att inte vilja ha det i en vardagsbil. Fram till idag hade jag haft VTi.n i drygt tre år så det var det längsta förhållandet jag någonsin haft men jag saknar den inte ens nu, jag kommer säkerligen sakna en rolig bil att busköra med men jag kommer inte alls sakna den så hårt, känns det som nu iaf.
Nåja, EG LSi duger finfint framöver. Den e ju inte dålig heller med lättning a la rosthål, sen ska mina vita Lenso VPD på den oxå eftersom jag vägrade sälja dom med bilen hihihi....eller nåt. En CTR hade ju som sagt varit nice men den e ju bland det mest mongolida Honda satt på denna jord i form av design så njae...jag stillar mig ett tag till.
God Natt.