Hur mycket som verkligen är sant om allt som skrivits om Kimis bristande motivation vet jag inte.
Men Lucas kroppsspråk börjar få mig att tro att det ligger nåt i det
Jämför med denna bild

Jo, Ferrari tog skit stora kliv, de fick 3p medan Brawn tog 18p. Och jävligt korkat av en så stor stall som Ferrari att inte tanka tillräckligt med soppa till stackars MassaAntonio skrev:En chans på titeln har dom inte. Den tar Red Bull alla gånger. Men Ferrari tog stora kliv (störst av alla) närmare Brawn idag. Idag var man ca 3 tiondelar bakom. Samma bil kör man i Monaco & sedan kommer en uppdaterad version igen till Turkiet.
Så att dubbeldiffusorn inte har gett Brawn ett övertag är skitsnack. Innan sista tankningen strulade för Massa var han 3 sek bakom Button. Så dålig kan man inte beskylla bilen för att vara.
Varför har du så svårt för att se klarsynt Antonio? Är det en helt orimlig tanke, utifrån vad resultattavlan säger, att Brawn kommer plocka hem serien? Anser du att dem kommer bli frånåkta i alla resterande tävlingar? För det är vad som måste ske om dem inte ska vinna.Antonio skrev:En chans på titeln har dom inte. Den tar Red Bull alla gånger. Men Ferrari tog stora kliv (störst av alla) närmare Brawn idag. Idag var man ca 3 tiondelar bakom. Samma bil kör man i Monaco & sedan kommer en uppdaterad version igen till Turkiet.
Så att dubbeldiffusorn inte har gett Brawn ett övertag är skitsnack. Innan sista tankningen strulade för Massa var han 3 sek bakom Button. Så dålig kan man inte beskylla bilen för att vara.
Jo, Ferrari tog skit stora kliv, de fick 3p medan Brawn tog 18p. Och jävligt korkat av en så stor stall som Ferrari att inte tanka tillräckligt med soppa till stackars MassaYASH skrev:<!--quoteo(post=545997:date=10 May 2009, 20:41:07:name=Antonio)--><div class='quotetop'>QUOTE(Antonio 4 10 May 2009, 20:41:07) <a href="index.php?act=findpost&pid=545997"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->En chans på titeln har dom inte. Den tar Red Bull alla gånger. Men Ferrari tog stora kliv (störst av alla) närmare Brawn idag. Idag var man ca 3 tiondelar bakom. Samma bil kör man i Monaco & sedan kommer en uppdaterad version igen till Turkiet.
Klarsynt & klarsynt.M Scotte skrev:Varför har du så svårt för att se klarsynt Antonio? Är det en helt orimlig tanke, utifrån vad resultattavlan säger, att Brawn kommer plocka hem serien? Anser du att dem kommer bli frånåkta i alla resterande tävlingar? För det är vad som måste ske om dem inte ska vinna.
Jag bara älskar bortförklaringarna som haglar, Ferrari har inte en chans i år, var god återkom nästa säsong, med nya friska tag!Antonio skrev:Vad var det för fel på den bilen Ferrari ställde upp med idag? Den var minst lika snabb i speed som Brawn. Då börja de med en bil som var över en sekund efter i pace.
I Turkiet kommer Ferraris diffusor med sin fulla utveckling så det kan ta ett stort kliv till. Till lika kommer säkert Red Bull att finna mer speed.
I vilket fall börjar Brawns försprång att hämtas in. Frågan är om de har resurserna att svara. Jag hoppas att Button behåller detta försprånget så att han vinner rättvist.
Det är ju först nu som alla spelar på lika vilkor.
Klantigt av Vettel idag. Spelade Button i händerna. Men det är 11 lopp kvar. Jag tror fortfarande att Brawn kommer att falla tillbaka under andra halvan av året.