Jag är helt ny på detta, min första bil då jag bara haft körkortet i någon månad, men jag har så många planer för den.. Ljud behöver jag dock inte då min man är ljudfanatiker, utan det är mest att öka prestanda och styling jag behöver hjälp med... Det är en riktigt gammal honda, -85 och jag hittar inte så mycket som passar, därför undrar jag om jag kan få hjälp? Jag har hittat en kjolpaket i USA för knappa 3000, exkl frakten som lär gå på en del
Detta är mina totala planer, rosten, plasta, försöka mig på någon sorts isolering, vindrutetorkarna, lackering och framruta är väl de jag kan göra utan hjälp. När det gäller angel eyes och liknande smått så vet jag inte vad som passar från andra modeller och så. Det är väl lite det jag behöver hjälp med, och om det finns någon i sStockholmsområdet som är bra så tar jag även den hjälpen
*Fixa rosten
*Plasta sidoskärmarna, de är spruckna
*Lacka om hela bilen, först var jag inne på svart, men det återstår att se vart det slutar
*Sätta någon sorts isolering vid dörrarna
*Vinge, kjolpaket, sänka
*Chippa/öka prestandan om möjligt
*Större avgasrör
*Dubbla utblås om möjligt?
*Förra ägaren nämnde något om att han hade planer på att byta till en nyare motor, min bil är en CRX -85, det låter bra!
*Undra om turbo går in?
*Byta framruta för den har en spricka
*Någon av de tidigare ägarna hade gjort så det bara är en vindrutetorkare, men jag föredrar att ha två så det ska jag sätta igång igen.
*Fixa till inredningen, även om möjligt, byta lampor inne
*Xenonljus/Angel eyes eller nåt liknande har jag förstått är bra, kanske sätta på det?
Nu vet jag ju inte om tråden hamnade rätt, men jag hoppas att det löser sig